هفته‌نامه‌ی دوچرخه > علی مولوی: متأسفانه هنوز درگیر مبارزه با کرونا هستیم و حالا اومیکرون هم که شدت گرفته! پس هم‌چنان ناچاریم در این‌روزهای سرد زمستانی هم در خانه بمانیم. آپاراتچی این بار به سراغ سایت‌های پخش آنلاین مثل «فیلیمو» و «نماوا»، «فیلم‌نت» رفته و دو پیشنهاد تماشایی برایتان آماده کرده است.

شب‌های سرد زمستانی و دو پیشنهاد دیدنی برای نوجوان‌ها

اگر آن‌ها را تماشا کردید، می‌توانید از همین حالا آماده باشید تا در آینده، گفت‌وگوهای ویژه‌ای را درباره‌ی آن‌ها در دوچرخه‌آنلاین بخوانید.

شب‌های سرد زمستانی و دو پیشنهاد دیدنی برای نوجوان‌ها

  • بازگشت هیولاها!

شما هم از هواداران انیمیشن خاطره‌انگیز کارخانه‌ی هیولاها هستید؟ این انیمیشن جذاب با داستانی منحصر به‌فرد در سال ۲۰۰۱ ساخته شد و با این‌که از همان اول بسیار پرطرفدار بود، کمپانی‌های دیزنی و پیکسار خیلی دیر به فکر تولید قسمت دوم آن افتادند و پس از ۱۲سال در سال ۲۰۱۳، دانشگاه هیولاها را ساختند.

حالا هشت ‌سال از آن ‌زمان هم گذشته و این‌بار شبکه‌ی دیزنی تولید سریال جذاب و بامزه‌ای را با حضور این هیولاهای دوست‌داشتنی آغاز کرده است.

سریال هیولاها سر کار، درواقع ادامه‌ی اولین انیمیشن سینمایی این مجموعه است و داستان آن درست در زمانی اتفاق می‌افتد که کارخانه‌ی هیولاها تصمیم گرفته به‌جای ترساندن بچه‌ها در شب برای تولید انرژی مورد نیاز شهر هیولاها، آن‌ها را بخنداند؛ اما این کار برخلاف چیزی که تصور می‌کردند، چندان هم راحت نیست و کار کارخانه کمی به مشکل خورده است.

هم‌چنان هیولاهای محبوب یعنی مایک و سالیوان در این مجموعه حضور دارند، اما شخصیت اصلی این سریال تایلر است؛ هیولای جوانی که با تمام رؤیاهایش به سمت کارخانه‌ی هیولاها آمده تا ترسناک‌ترین هیولا باشد و برای شهرش برق تولید کند. اما درست در روز استخدامش همه‌چیز در کارخانه‌ی هیولاها تغییر می‌کند و حالا تایلر باید یاد بگیرد چه‌طور می‌تواند بچه‌ها را بخنداند.

خبر خوب برای هواداران ایرانی کارخانه‌ی هیولاها این‌که سایت‌های فیلیمو و نماوا دوبله‌ی اختصاصی این مجموعه‌ی جذاب و خنده‌دار را در اختیار کاربران خود گذاشته‌اند.

شب‌های سرد زمستانی و دو پیشنهاد دیدنی برای نوجوان‌ها

  • بندبازی روی ریتم موسیقی!

همیشه تماشای مسابقه‌های استعدادیابی جذاب است و انواع بسیار زیادی از این مسابقه‌ها در جهان برگزار می‌شود. در کشور ما هم در سال‌های اخیر به شکل‌های گوناگون مسابقه‌های تلویزیونی استعدادیابی برگزار شده، اما مسابقه‌ی بزرگ بندبازی، اتفاق تازه‌ای در این راه است.

اسم بندبازی احتمالاً شما را یاد سیرک و بندبازهایش می‌اندازد، اما این‌جا منظور از بندبازی، بندها یا گروه‌های موسیقی هستند. قانون این مسابقه با بقیه‌ی مسابقات استعدادیابی خوانندگی فرق دارد و تنها به کشف گروه‌ها یا بندهای موسیقی می‌پردازد. پس دیگر کافی نیست که یک گروه موسیقی فقط خواننده‌ی خوبی داشته باشد و باید تمام گروه موسیقی و نوازندگان آن عملکرد خوب و بالایی از خود نشان دهند.

نیما بانک، کارگردان این مسابقه‌ی متفاوت است و هیئت داوران بسیار جذاب و ریزبینی را برای این مسابقه تدارک دیده است؛ علیرضا عصار، امید نعمتی، بهروز صفاریان و مهراوه شریفی‌نیا، داوران این مسابقه هستند و امید حاجیلی نیز اجرای آن را برعهده دارد.

این مسابقه یک ویژگی دوچرخه‌ای هم دارد! تیم نویسندگان این مسابقه را نگار مفید و زهرا آهویی تشکیل داده‌اند که هردو از نوجوانان قدیمی و هم‌رکاب‌های دوچرخه بوده و هستند.

سایت فیلم‌نت، تهیه‌ و تولید این مسابقه را برعهده دارد و هفتم و هشتم بهمن‌ماه، دو قسمت ابتدایی این مسابقه را برای مخاطبان خود منتشر کرد. در دو قسمت ابتدایی این مسابقه ترکیبی از اجراهای اولیه‌ی بیش از ۱۰۰ گروه موسیقی داوطلب و نظرات داوران درباره‌ی آن‌ها را تماشا می‌کنید. داوران باید از بین این گروه‌ها، ۲۴ گروه را برای راه‌یابی به مسابقه‌ی اصلی انتخاب کنند تا اولین فصل از این مسابقه آغاز شود و در ادامه‌ی راه، آرای مردمی در تعیین گروه‌های برتر نقش داشته باشد.

کد خبر 655551

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha