سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با هشدار نسبت به افزایش دوبرابری بستری‌ها و فوتی‌های پایتخت، گفت: ظرف یک یا دو هفته دیگر این احتمال وجود دارد که به قله ابتلا برسیم.

بيمارستان هاي تهران

به گزارش همشهری آنلاین،علی نصیری در وبینار تخصصی آگاه‌سازی و افزایش درک خطر سویه امیکرون که در مرکز فرماندهی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد،اضافه کرد: بر این اساس دو هفته بعد وضعیت بیماستان‌ها بحرانی می‌شود.

این مدیر شهری همچنین با اشاره به ترس برخی والدین از واکسیناسیون کودکانشان، گفت: والدینی که از ترس عوارض احتمالی از انجام واکسیناسیون برای کودکان خود پرهیز می‌کنند، باید بدانند کودکان خود را به سمت ابتلا و بستری شدن سوق می‌دهند. آن چیزی که حرف آخر را درباره اُمیکرون می‌زند، تزریق دز سوم واکسن است.

سرپرست سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران تصریح کرد: شهروندان اگر در خانه مریض یا فرد ناتوان دارند که امکان مراجعه به مراکز را ندارد، با تماس با شماره  ۱۳۷ می‌توانند به صورت رایگان از خدمات لازم برخوردار شوند.

نصیری  با اشاره به خدمان کرونایی شهرداری گفت: فعال‌سازی تیم‌های نظارتی مترو، ارتقای دستگاه‌های تهویه در آن، استفاده از سامانه ایران من برای نظارت هوشمند بر افراد از دیگر اقدامات شهرداری تهران در زمان شیوع اُمیکرون است.

کد خبر 657712

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرزند شهید شهرداری IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۸
    1 0
    با سلام مادر بنده 72 سال سن داره و مشکل راه رفتن داره کرونا هم گرفت دوز اول زده شش ماه برای دوز دوم با 137 و 4030 تماس گرفتم هنوز موفق نشدم مجددا کرونا گرفته .مادرم که از بدنه خود شهرداری است کاری نمیکنید. آقای نصیری راهنمائی بفرمائید.شماره تلفن تماس دادم