تلویزیون تعاملی تلوبیون همزمان با آغاز سال نو، پویش «یه آرزو کن» را با مشارکت سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ارائه ۷۰ هزار محتوای رایگان حوزه کودک برگزار می‌کند.

پویش «یه آرزو کن»

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی تلوبیون، «یه آرزو کن» عنوان پویش مشترک سازمان زیباسازی شهرداری تهران و تلویزیون تعاملی تلوبیون است که از آخرین روزهای اسفند آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران و سرویس کودک تلوبیون پلاس ادامه دارد. 

مخاطبان کودک تلوبیون در این پویش می‌توانند بدون اشتراک و با اینترنت رایگان در ایام نوروز از ۷۰ هزار محتوای ویدئویی حوزه کودک از جمله فیلم‌های سینمایی و کارتون‌های قدیمی و روز دنیا، سریال‌های عروسکی و انیمیشن، برنامه‌های کودک پخش شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون و... دسترسی داشته باشند.

سازمان زیباسازی شهرداری تهران با شعار «تهران، شهر دوستدار کودک» در این پویش مشارکت کرده و صدها تابلو تبلیغاتی در اقصی نقاط شهر تهران نصب کرده و شهروندان تهرانی و گردشگران پایتخت را به تماشای برنامه‌های کودک دعوت می‌کند. این پویش از ۲۷ اسفند همزمان با نیمه شعبان آغاز شده و تا ۱۳ فروردین، پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

کد خبر 666432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha