معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای طرح پیرایش، رنگ‌آمیزی و شستشوی جداره‌ها و المان‌های شهری خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی در هفت منطقه تهران انجام شده که در حال افزایش طی روزهای آتی است.  

زیباسازی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، مهدی قربانی، معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران از پیرایش، رنگ‌آمیزی و شستشوی جداره‌ها و المان‌های شهری خبر داد و در این باره گفت: تاکنون بالغ بر ۱۱۵ هزار متر مربع رنگ‌آمیزی در هفت منطقه تهران انجام شده که در حال افزایش طی روزهای آینده است.  

۱۱۵ هزار متر از جداره‌های شهری رنگ‌آمیزی شدند| آغاز پیرایش محورهای مختلف شهر تهران

قربانی افزود: در بخش حذف زوائد و پیرایش نیز طی سه ماه اخیر محورهای متعددی مورد توجه قرار گرفته است البته در حال حاضر ۱۵ محور انتخاب شده‌اند و در حال گسترش هستند که احتمالاً ۳۰ محور متعدد برای پیرایش انتخاب و اجرا خواهند شد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران، افزود: هم اکنون در بخش پیرایش، خیابان دماوند در دست اجراست و برای پوشاننده‌ها نیز در ۴ منطقه از شهر، کار انجام می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، تهران دارای مناطق گسترده و زیادی است و امکان اجرای تمام بخش‌ها توسط بخش هماهنگی امور مناطق وجود ندارد بنابراین تلاش ما این است که بتوانیم به کلیه مناطق ۲۲ گانه الگویی از اجرای کارها ارائه دهیم و تفاوت‌های این بخش را به درستی معرفی کنیم.  

قربانی خاطرنشان کرد: دست سازی تابلوها نیز از جمله اقداماتی است که بر اساس نما و متریال ساختمان‌ها مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این قسمت نیز رایزنی‌هایی انجام شده است و تلاش‌هایی برای افزایش مشارکت‌پذیری شهروندان صورت گرفته است. این اقدام در راستای یک دست سازی شهر و ایجاد چهره دلپذیر در بخش‌های مختلف صورت می‌پذیرد اما در این راستا همکاری مناطق و مردم بسیار حائز اهمیت است.

کد خبر 669193
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha