رسانه‌های ارمنستانی از اوضاع ناآرام در «ایروان» پایتخت ارمنستان به دنبال دریافت هشدار انفجار بمب در مناطق مهم این شهر خبر دادند.

انفجار ايروان

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های ارمنستانی عصر یکشنبه به وقت تهران از اوضاع ناآرام در شهر«ایروان» پایتخت این کشور به دنبال دریافت هشدار انفجار بمب در مناطق مهم این شهر خبر دادند.

به گزارش وبگاه «رادیو ارمنستان»  ساعت ۴:۴۶ بعد از ظهر به وقت محلی مرکز ملی مدیریت بحران ارمنستان اطلاعاتی در مورد وجود مواد منفجره در تمام ایستگاه‌های مترو، تاسیسات مهم نظامی و غیرنظامی، همه مراکز خرید، باغ وحش و کلیسا دریافت کرد. به دنبال این حادثه تمام این مراکز تخلیه شدند و نیروهای متخصص و سگ‌های آموزش دیده به محل‌های مشخص شده اعزام شدند. تاکنون گزارشی از وقوع انفجار در پایتخت ارمنستان منتشر نشده است.

این در حالی است که برخی منابع خبری با انتشار تصاویری در شبکه‌های اجتماعی از وقوع یک انفجار مهیب در پایتخت ارمنستان خبر داده‌اند. 

هنوز علت انفجار مشخص نیست اما ستون بزرگی از دود غلیظ در آسمان ایروان مشاهده شده است. برخی کاربران می‌گویند انفجار در یک انبار مواد محترقه و آتش بازی رخ داده است اما منابع رسمی هنوز جزئیاتی درباره آن ارائه نکرده‌اند.

 خبرگزاری «اسپوتنیک» گزارش داد که آمارهای اولیه وزارت شرایط اضطراری ارمنستان نشان می‌دهد که دستکم یک نفر کشته و ۲۰ نفر دیگر نیز مجروح شده‌اند.

سخنگوی این وزارت با بیانکه چندین نفر احتمالا زیر آواره مانده‌اند از وقوع چندین انفجار دیگر در ساختمانهای اطراف انفجار اصلی خبر داده است. 

کد خبر 697902
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
    37 2
    دلیل اذربایجان بود. دیگه اظهر من الشمس هست.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      79 4
      وقتی ایران در قضیه قره باغ دخالت نکرد همین میشه فردا هم جاده ترانزیت رو میبندند
    • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۳
      12 2
      ۲۱:۳۷ من جد اندر جدم آذری هستیم شما هم گول نخور آقاجان! از علی اف اب حمام شماداغ نمیشه! حیف از ایروان ! حیف! ارمنستان متحد واقعی ایرانه اینو هرگز فراموش نکن. در ایام کرونا این ارمنستان بود که به ایران نزدیک بود !
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    3 5
    وجود مواد منفجره در تمام ایستگاه‌های مترو، تاسیسات مهم نظامی و غیرنظامی، همه مراکز خرید، باغ وحش و کلیسا.همچین مواقعی است که قدر داشتن سربازان گمنام امام زمان برای ما مردم عادی احساس میشه.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
    0 3
    عزیزان خطای انسانی بوده که باعث انفجار در انبار مواد آتشزا بوده،آذربایجان کجا بود بیخود آذربایجانو گندش نکنید،