اداره سلامت شهرداری منطقه ۵ برنامه‌های سلامت‌محور هفتگی برای شهروندان برگزار می‌کند.

سلامت

به گزارش همشهری آنلاین، مدیر اداره سلامت شهرداری منطقه ۵ دراین‌باره گفت: «از یکشنبه تا چهارشنبه برنامه سلامت‌محور با موضوعات مختلف در بوستان‌های منتخب منطقه برگزار می‌شود.»

«شهرزاد بدخش» افزود: «یکشنبه‌های مادر و کودک به استحکام روابط مادران و کودکان و ایجاد فضایی شاد و مفرح برای آن‌ها اختصاص دارد. دوشنبه‌های سالمندی مخصوص سلامت سالمندان در نظر گرفته ‌شده است. سالمندان در این روز می‌توانند علاوه بر دریافت خدمات سلامت‌محور از برنامه‌های مختلف تفریحی و دورهمی‌های سالمندی بهره‌مند شوند.»

از یکشنبه‌های مادرانه تا چهارشنبه‌های معلولین | هفته‌های متنوع منطقه ۵ برای همه

مدیر اداره سلامت منطقه درباره برنامه‌های سلامت‌محور در مساجد منطقه گفت: «سه‌شنبه‌های هر هفته برای سلامت نمازگزاران مساجد در نظر گرفته شده است. بر این اساس، میز سلامت در مساجد محلات قرار گرفته تا شهروندان از خدمات متنوعی برخوردار شوند. کارشناسان سلامت در مساجد مستقر شده‌اند تا پایش سلامت نمازگزاران به‌راحتی انجام شود.»

او در ادامه از چهارشنبه‌های معلولان به‌عنوان روزی خاص و هیجان‌انگیز برای معلولان منطقه نام برد و گفت: «در این روز بوستان‌های منطقه میزبان معلولان هستند تا با برنامه‌های شاد و مفرح، روزی خاص و دلپذیر برای آنها و خانواده‌هایشان فراهم شود. همچنین پایش سلامت معلولان هم در این روز انجام می‌شود.»

شهروندان منطقه ۵ می‌توانند برای اطلاع از برنامه هفتگی سلامت منطقه به سراهای محله و خانه‌های سلامت مراجعه کنند.

از یکشنبه‌های مادرانه تا چهارشنبه‌های معلولین | هفته‌های متنوع منطقه ۵ برای همه

کد خبر 703382

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha