دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
۴ نفر

دوازدهمین دوره مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب و زندگی» با محور زندگی شهید حاج «حسین همدانی» شروع شده و از برندگان با اهدای جوایز میلیونی قدردانی می‌شود.

مسابقه كتابخواني

به گزارش همشهری آنلاین، سئوالات این مسابقه از کتاب «خداحافظ سالار» که خاطرات «پروانه چراغ نوروزی» همسر شهید همدانی است، طرح شده و علاقه‌مندان تا ۱۶مهر فرصت شرکت در این رقابت را دارند.

براساس این خبر، ۳۹۴میلیون تومان برای قدردانی از ۴۰۸شرکت کننده این مسابقه اختصاص یافته و قرار است ۳۰میلیون تومان جایزه، به صورت روزانه بین شرکت کننده‌ها توزیع شود.

اهدای ۵۰میلیون تومان به برندگان تولید محتوا، ۵جایزه ۱۰میلیون تومانی، ۸جایزه ۵میلیون تومانی، ۱۶جایزه ۳میلیون تومانی، ۲۷جایزه ۲میلیون تومانی، ۶۵جایزه یک میلیون تومانی و ۱۱۴جایزه ۵۰۰هزار تومانی هم، از دیگر جوایز این مسابقه است که قرار شده به شرکت کننده‌ها اهدا شود.

علاقه‌مندان برای تهیه کتاب «خداحافظ سالار» و شرکت در این مسابقه می‌توانند با ارسال عدد ۷ به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۵۰۰۰ یا شماره‌گیری #۵۰۰۰۷۲* اقدام کنند.

 کتاب «خداحافظ سالار» نوشته «حمید حسام» است که در قالب رمان، به زندگی پرفراز و نشیب همسر شهید همدانی پرداخته است. در این کتاب که محتوای آن از ۴۴ساعت مصاحبه با همسر شهید جمع‌آوری و نوشته شده، ابتدا به بحران سوریه و دمشق در سال۱۳۹۰ پرداخته شده و پس از آن با خاطرات دوران کودکی همسر شهید در دهه۴۰ ادامه پیدا می‌کند.

سردار شهید حاج حسین همدانی، روزگاری در محله نازی‌آباد منطقه۱۶ زندگی و در کنار کار روزانه، در مدارس متوسطه شبانه نازی‌آباد و جوادیه درس می‌خواند. او از اعضا و بنیانگذاران سپاه همدان و کردستان بود که از سال۱۳۵۹ وارد جبهه شد تا اینکه ۱۶مهر سال۱۳۹۴ در ۶۱سالگی و حین انجام مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

کد خبر 709275

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کوچه پس کوچه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha