معاون سازمان زیباسازی شهر تهران اعلام کرد: بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده، ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی در ۲۰ نقطه پایتخت احداث می‌کنیم.

سرویس بهداشتی عمومی در تهران

به گزارش همشهری آنلاین، شاپور دیوسالار با بیان این مطلب گفت: با توجه به نیازسنجی های انجام شده، تعداد ۲۰ مجموعه با ظرفیت ۲۶۰ چشمه سرویس بهداشتی معمولی و مخصوص توانیابان دردسترس شهروندان قرار می گیرد که ۲۰ چشمه از این تعداد ویژه معلولان، ۱۲۰ چشمه ویژه بانوان و ۱۲۰ چشمه برای مردان است.

به گفته معاون فنی و طراحی شهری سازمان زیباسازی شهر تهران؛ احداث و بهره برداری سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر یکی از نیازمندی‌های مستمر و اصلی شهروندان و مطالبه آنها از مدیریت شهری است که به این منظور۲ دستگاه از این مجموعه ها در یکی از بوستان‌های منطقه ۱۱ و بقیه در پاتوق محله‌ها و بوستان‌های محلی احداث خواهند شد.

کدام مناطق تهران کمترین و بیشترین سرویس‌ بهداشتی را دارند؟ | این معضل جدی است؛ پای سلامت مردم در میان است | فاصله زیادی با استاندارد جهانی داریم

او با اشاره به طرح‌های ویژه مطالعاتی در خصوص احداث سرویس های بهداشتی، گفت: پس از اینکه مناطق مختلف شهرداری نیازهای خود را اعلام کردند، کارشناسان این سازمان پس از بازدیدهای زیاد میدانی و با توجه به نیاز سنجی‌های انجام شده، مطالعات خود را انجام داده و پس از جانمایی اقدام به احداث این سرویس های بهداشتی می‌کند.

طبق آخرین آمارها، مناطق ۴، ۵ و ۱۸ بیشترین و منطقه‌های ۷، ۹، ۱۱ و ۱۷ کمترین توالت‌های عمومی شهر را دارند. همچنین مناطق ۶، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ به لحاظ دسترسی آسان به سرویس بهداشتی وضعیت بهتری به نسبت سایر مناطق پایتخت دارند

کد خبر 709742
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha