اوباش آشوبگر با حمله به یک بانوی باردار کرمانشاهی باعث سقط و مرگ دو فرزند وی شدند. این خانم هم اکنون در بیمارستان و تحت درمان است.

اغتشاش - تجمع

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع آگاه اظهار داشت: شب گذشته عده‌ای به بهانه چهلم فوت خانم مهسا امینی در کرمانشاه با ایجاد رعب و وحشت و همچنین ایجاد درگیری، به اموال عمومی مردم آسیب رساندند.

وی افزود: شکستن شیشه خودرو، تخریب تابلوهای راهنمایی و تبلیغاتی، آسیب به بانک ها و مغازه و... از دیگر اقدامات این افراد بوده است.

این منبع آگاه  تصریح کرد: عده دیگری از اوباش در خیابان فاطمی کرمانشاه به یک خانم باردار درحال عبور حمله ور شدند که متأسفانه در این ماجرا خانم جوان باردار فرزندان دو قلوی خود را از دست داد و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

وی عنوان کرد: همواره بر ایجاد گفتمان تأکید داشته و داریم اما خط اعتراض با اغتشاش جداست، همه از فوت خانم امینی متأثر هستیم اما این چه اعتراضی است که یک خانواده داغدار می‌شود؟

این مقام مسئول در پایان گفت: عده‌ای مدعی شعار زن، زندگی، آزادی‌اند اما حقوق زنان را پایمال، آزادی آنان را خدشه دار و زندگی آنان را نابود می‌کنند.

کد خبر 715514
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    18 0
    وای از حق الناس 💔
  • رضا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    21 8
    دیگه واقعاً از این رفتار وحشیانه کف خیابان ها و گفتار وقیحانه در دانشگاه ها حال ما بهم میخوره . رسماً میخواهند کشور را ببرند به سمت نا امنی . اقلیتی هم که جمجمه های خود رو در اختیار شبکه های معاند گذاشتن و دنباله رو اغتشاش گران شدند .
  • میشابی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    17 6
    مسؤول محترم امروز روز کوتاهی و مماشات نیست این خواسته به حق همه مردم آسیب دیده کشور عزیزمان است که با قاطعیت هرچه تمام تر با آشوبگران و اغتشاشگران برخورد شود
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 561
    مطالبه شهداء وامام خمینی ومردم مسلمان ایران از مسئولان فقط برخورد جدی به عامدان وتبیین به جاهلان است خداوند به ارتین عزیز صبر بدهد