تیم‌های مکزیک و لهستان برگزارکننده بازی سوم امروز (سه‌شنبه) در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هستند.

مکزیک - لهستان

به گزارش همشهری آنلاین، این مسابقه از گروه C و از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه ۹۷۴ با قضاوت یک داور استرالیایی به نام کریس بیت آغاز خواهد شد.

مکزیک و لهستان تا پیش از این ۸ بار مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند. در این ۸ مسابقه، ۳ برد برای مکزیک و ۳ برد لهستان ثبت شده است و ۲ بازی نیز با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. از این تعداد بازی، تنها یکی در جام جهانی بوده که آن هم برمی‌گردد به رقابت‌های ۱۹۷۸ در آرژانتین که با برتری ۳ بر یک لهستان به پایان رسید. البته این آخرین برد لهستانی‌ها مقابل مکزیک هم محسوب می‌شود و آنها ۴۴ سال می‌شود که نتوانسته‌اند بر مکزیک غلبه کنند.

هر دو تیم در سابقه خود در جام جهانی ۱۶ برد را ثبت کرده‌اند. در گروهی که مکزیک و لهستان حضور دارند، آرژانتین مدعی است و به نوعی می‌توان گفت که این دو تیم برای صعود از این گروه نگاه ویژه‌ای به بازی امروزشان خواهند داشت.

ستاره بی‌چون و چرای این میدان، روبرت لواندوفسکی مهاجم بارسلونا و ستاره پیشین بایرن‌مونیخ خواهد بود که نگاه‌های بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

لوا در دوره گذشته که نخستین حضورش در جام جهانی بود، نتوانست توپی را از خط دروازه عبور دهد و همچنان در حسرت زدن گل در جام جهانی است.

مکزیک که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، شروعی فوق‌العاده داشت و مدافع عنوان قهرمانی را با یک گل شکست داد، اکنون هم به‌دنبال یک شروع رویایی است. آنها در ۲ بازی اول‌شان در دو جام جهانی قبلی، توانسته‌اند پیروزی‌های یک بر صفر را برای خود به ثبت برسانند و اکنون به‌دنبال هت‌تریک برد در بازی‌های اول در این رقابت‌ها هستند.

کد خبر 722193

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha