امروز از فاز نخست ناوگان برقی شرکت ملی پست در شهر تهران رونمایی شد. به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست با استفاده از این موتورهای برقی در تهران ۳۰۰ هزار سفر شهری کاهش می‌یابد. لحظه رونمایی از موتور برقی موزعین پست با حضور وزیر ارتباطات و شهردار تهران را ببینید.

کد خبر 736225

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 4
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 1
    گاز خورد صداش خیلی کم بود. پس تواماً در جهت کاهش آلودگی هوا و آلودگی صوتی است. اما گوگرد گازوئیل و مازوت الان از مشکلات اصلی آلودگی هوای شهر تهران است.
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    9 0
    واقعا کیف دارد موتور سواری بدون دود....
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 2
    محدوده پکن پایتخت چین 70 کیلومتر در 70 کیلومتر است. پکن یکی از آلوده‌ترین شهرهای جهان است و آلودگی تهران و بقیه شهرهای ایران پیش پکن شوخی تلقی میشود!! به طوری که خیلی از تقاطع‌های پکن دستگاه‌های بزرگی هستند که هوا را فیلتر میکنند و رهگذران برای تنفس چند لحظه کنار آنها می‌ایستند. چین برای مبارزه با آلودگی هوا در پکن از سال 2025 تردد خودروهای غیر هیبرید را در پکن ممنوع اعلام کرده است. نتیجه‌گیری: مبارزه با آلودگی تهران هیچ هزینه‌ایی ندارد. کافی است که دولت اعلام کند بعد از 5 سال تردد خودروهای (که بیش از 50 آلودگی تهران مربوط به آنهاست) غیر برقی در تهران و کلان شهرها ممنوع است. در مدت این 5 سال زیرساخت‌های انرژی مانند ایستگاه‌های شارژ خودرو و موتور در تهران و سایر کلان شهرها ایجاد شود. در شهرهای جنوب شرقی آسیا موتورها و دوچرخه‌های برقی در مغازه‌هایی باتری خالی خود را به همراه مبلغی تحویل داده و یک باطری شارژ شده تحویل میگیرند!! ضمنا دولت انگشت خود را از خودرو و موتور بیرون بکشد و هیچ سودی طلب نکند. همه مردم حاضر هستند با 500 ملیون تومان یک تویوتای برقی سوار شوند. خودروهای بنزینی هم به