رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: شهید فخری‌زاده به معنای واقعی کلمه مخلص بود و خدا پاداشش را داد؛ جور دیگر مردن امثال فخری‌زاده مایه افسوس است؛ باید همینطور از دنیا می‌رفت.

رهبری

به گزارش همشهری آنلاین جمعی از اهالی شعر و فرهنگ و اساتید ادبیات فارسی در شب ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه‌السلام میهمان رهبر انقلاب بودند.

تعدادی از شاعران جوان و پیشکسوت کشورمان، اساتید ادبیات فارسی و همچنین تعدادی از شاعران فارسی‌زبان غیر ایرانی حضور داشتند و برخی از آنها اشعار خود را در حضور رهبر انقلاب خواندند.

رهبر انقلاب در بخشی از این دیدار فرمودند: شهید فخری‌زاده به معنای واقعی کلمه مخلص بود و خدا پاداشش را داد؛ جور دیگر مردن امثال فخری‌زاده مایه افسوس است؛ باید همینطور از دنیا می‌رفت، مثل حاج قاسم.

کد خبر 752126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    5 19
    خدایش بیامرزد بهشت ماوایش ما هنوز منتظر گرفتن انتقامش هستیم
  • احسان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۷
    1 0
    به اسم شهید فخری زاده بیمارستان تخصصی دندان پزشکی ساختند. ببینید قسمت های پذیرش چقدر رفتار بدی با خانواده های نیروهای مسلح که بین آنها خانواده های شهدا و جانبازان هستند میکنند. کاش در این بیمارستان که در شهرک شهید رجایی ساخته شده نظارت بیشتری بود و امر به معروف و نهی از منکر در اینجا صورت میگرفت. من خودم هیچوقت جوابی ندادم ولی بارها دیدم خانواده نیروهای مسلح از دوتا دختر بچه داد و بیداد می شنوند!!!