ترکیب‌بندی در عکس به معنی قراردادن مناسب عناصر در کادر تصویر است؛ به نحوی که این عناصر، نگاه مخاطب را به سوژه اصلی جلب کند و قادر به خلق یک شاهکار هنری، حتی در محیط‌های نامناسب باشد.

فرهنگسرا

به گزارش همشهری آنلاین، امروزه با یک موبایل معمولی هم می‌توان به ثبت تصاویر اقدام کرد، عکس‌هایی که می‌توانند در عین سادگی، رویداد، ‌ اتفاق و ... را به زیبایی ثبت و روایت کند. کانون عکاسی شفق فرهنگسرای سرو بر این اساس و برای آموزش ثبت تصاویر هنری و اصولی به علاقه‌مندان "کارگاه ترکیب‌بندی در عکاسی" برگزار می‌کند. این کارگاه‌ قرار است با حضور  «عباس حمید سمیعی» و «حسین ارجمند» در خانه‌موزه دکتر علی شریعتی برگزار شود.

کانون عکاسی شفق که در فرهنگسرای سرو مشغول به فعالیت است، این کارگاه را سه‌شنبه سی‌ام خرداد ساعت ۱۶ تا ۱۸ برپامی‌کند. در این روز دانشجویان و علاقه‌مندان،  هنر عکاسی متعالی را آموزش می‌بینند و در ادامه حسین ارجمند به تحلیل آثار مرحوم استاد بهمن جلال، آبروی هنر عکاسی ایران، خواهد پرداخت. بعد از کارگاه هم  علاقه‌مندان یک بازدید رایگان از خانه‌موزه دکتر شریعتی مهمان این خانه می‌شوند.

برای شرکت در این کارگاه  به خانه‌موزه دکتر علی شریعتی، واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده به خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، شماره ۹ مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٦٦۵٦۵۵٦۵ تماس بگیرید.

کد خبر 767901

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha