سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

چندی است تخلفات ساختمانی در منطقه۱۹ پیدا کرده و با وجود تخریب تعداد زیادی از این بناها از سوی شهرداری، همچنان برخی افراد سودجو اقدام به ساخت غیرقانونی ساختمان در محله‌ها می‌کنند.

ساخت و ساز غيرمجاز

به گزارش همشهری آنلاین، تخلفات ساختمانی از چندماه پیش در منطقه۱۹ به خصوص ناحیه۳ شروع شده و به همین منظور، «غلامعباس ترکی» معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل کشور و «مهدی اقراریان» رئیس کمیته حقوق شهروندی شورای اسلامی شهر تهران همراه با «تورج فرهادی» شهردار منطقه از تخلفات ساختمانی صورت گرفته در این ناحیه بازدید کردند.

این بازدید در راستای صیانت از حقوق عامه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز که منجر به توسعه ساختمان‌های ناایمن می‌شود، انجام شد و مسئولان با جمعی از شهروندان ساکن در این محدوده گفت‌وگو کردند.

در این بازدید، شهروندان از معاون حقوق عامه دادستان کل کشور خواستار برخورد جدی با عاملان ساخت‌وساز غیرمجاز، متخلفان و قانون‌شکنان، همچنین رفع تخلف از این ساختمان‌ها شدند.

کد خبر 771177

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
    0 0
    به نظرم به جای جریمه ماده 100 که فقط منبع درآمد برای سازمانی شود ، جریمه ساخت غیر اصولی در صورت قابلیت تغییر به هندسه معیار جریمه پتک باشد یعنی باید مثلا فضای کمی که دو تا اتاق توش درآورده اند باید یک اتاق تخریب شود و مثلا سرویس بهداشتی کمی بزرگتر شود ... تنها مواردی که قابلیت تغییر دادند نیستند جریمه مالی باشد ، راهی هم باشد که مردم قبل از خرید بتوانند از این موارد اطلاع پیدا کنند.