یکشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۷
۰ نفر

نیکوزیا: یک سارق موفق شد به گونه عجیبی بیش از 25 هزار دلار از یک شعبه بانک سرقت کند.

داستان از این قرار بود که نیمه شب این سارق پنجره توالت بانک را شکست و از طریق آن وارد شعبه شد.

البته چون گاوصندوق‌ها قفل بود، وی شب تا صبح را داخل توالت سپری کرد و صبح روز بعد هنگامی که کارمندان به شعبه آمدند و درگاوصندوق‌ها را گشودند این سارق از توالت بیرون پرید و با تهدید اسلحه، بیش از 25 هزار دلار پول به سرقت برد.

البته یکی از کارمندان با پای پیاده به تعقیب سارق پرداخت که در جریان این تعقیب و گریز، سارق، اسلحه خود را برزمین انداخت و متواری شد. به گفته پلیس، اسلحه سارق بانک از نوع اسباب بازی بوده است.

دستبند دردسرساز در سطل زباله

پراگ: یک مرد 48 ساله در جمهوری چک برای اینکه مقابل دوستانش‌خودنمایی کند خود را به دردسر انداخت. این مرد چند شب قبل هنگامی که قصد داشت زباله‌های منزل را داخل سطل مکانیزه بیندازد متوجه وجود یک جفت دستبندپلیس داخل سطل زباله شد. او بلافاصله دستبند را برداشت و نزد دوستانش در پارک رفت.

وی سپس به هر دو دست خود دستبند زد و مدعی شد که می‌تواند به راحتی دست‌هایش را آزاد کند. اما وی هر چه تلاش کرد موفق به انجام این کار نشد و در نهایت مجبور شد به اداره پلیس مراجعه کند.

به محض اینکه این مرد به اداره پلیس رسید و موضوع را توضیح داد، ماموران او را دستگیر کردند و به زندان انداختند چون معتقد بودند که وی یک جنایتکار واقعی است. به هر حال پس از چند ساعت و بررسی استعلام‌های مختلف مشخص شد که وی بی‌گناه است.

تکذیب رئیس

دوبلین: چندی پیش در همین ستون نوشتیم که رئیس یکی از شرکت‌های هواپیمایی ایرلند اعلام کرده که در آینده هر یک از مسافران قبل از ا ستفاده از توالت هواپیما باید یک پوند پرداخت کنند در غیراین‌صورت در توالت باز نخواهد شد.

در پی اعلام این خبر، روز گذشته سخنگوی این شرکت هواپیمایی اعلام کرد که رئیس وی فقط برای مزاح این خبر را اعلام کرده است و صحت ندارد.

عاقبت خیره شدن به ویترین

لیورپول: مهاجم نیجریه‌ای تیم فوتبال اورتون انگلیس قصد شکایت از پلیس  را دارد. هنگامی که این مهاجم به همراه یکی از دوستانش به ویترین یک مغازه طلا فروشی خیره شده بودند پلیس تصور کرد که آنها قصد سرقت دارند به همین دلیل به آنها دستبند زد. این بازیکن خواهان عذرخواهی رسمی پلیس شده است.

سرقت از باشگاه تکواندو

نیویورک: سارقی که قصد سرقت از یک باشگاه تکواندو را داشت به دام پلیس افتاد. این سارق که بسیار آهسته وارد باشگاه شده بود مستقیما به سراغ دفتر مدیر باشگاه رفت. با توجه به اینکه همه کارکنان باشگاه به جز مدیر به خانه رفته بودند، وی سر فرصت و با حوصله به زیر و رو کردن کمدهای داخل دفتر پرداخت.

از سوی دیگر مدیر باشگاه که مشغول تدریس خصوصی بود صدایی از دفتر کار خود شنید به همین دلیل بلافاصله روانه این مکان شد. سارق هم به محض دیدن مدیر باشگاه که لباس تکواندو بر تن داشت پا به فرار گذاشت اما مدیر او را تا خیابان تعقیب‌و با یک حرکت سریع وی را نقش بر زمین کرد.

با توجه به اینکه سارق برای فرار کردن سماجت می‌کرد مربی تکواندو مجبور شد روی سینه سارق بنشیند تا اینکه پلیس از راه برسد. این برای نخستین بار در نیویورک است که یک سارق به باشگاه تکواندو دستبرد می‌زند.

کد خبر 77283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز