تولید فورد «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» در مرکز ساخت خودروهای برقی «روژ» میشیگان سه برابر می‌شود.

فورد 2

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از گیزمو چاینا، پس از وقفه‌ای شش هفته‌ای، ساخت فورد «اف – ۱۵۰ لاتینینگ» در مرکز تولید خودروهای برقی «روژ» (REVC) در دیربورن، میشیگان دوباره آغاز شد. این تعطیلی توسعه استراتژیک تاسیسات تولید فورد«اف – ۱۵۰ لایتنینگ» را تسهیل کرد و ظرفیت ساخت آن را سه برابر کرد، حرکتی که در جهت رسیدگی به تقاضای فزاینده برای وانت غول پیکر برقی فورد است. در پی توسعه این تاسیسات، کمپانی فورد نرخ تولید سالانه ۱۵۰۰۰۰ دستگاه را پیش بینی کرده است. اگرچه تحویل تابستانی به دلیل تعطیلی موقت متوقف شد، فورد اکنون آماده است تا روند افزایش سرعت تولید و تحویل را تسریع کند و قفل عرضه بیشتر «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» را باز کند.

افزایش سه برابری تولید «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» | با مراحل ساخت هیولای جدید فورد آشنا شوید


دبی مانزانو، مدیر ساخت شرکت فورد موتور گفت: ما مشتاقانه پیش‌بینی می‌کنیم که «اف – ۱۵۰ لاتینینگ» را از آمریکا تا نروژدر دستان مشتریان خود قرار دهیم. این نشانه‌ای بر تلاش‌های بی وقفه تیم فداکار ما است.

افزایش سه برابری تولید «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» | با مراحل ساخت هیولای جدید فورد آشنا شوید


 انتظار می‌رود کمپانی فورد با افزایش سرعت در روند تولید بتواند تا حدی وقفه شش هفته‌ای جیران کند و تا پایان سال جاری، ۷۰ هزار وانت غول پیکر «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» تولید کند. کارخانه ابزار سازی جدید این مرکز ، نه تنها باعث افزایش تولید، بلکه کیفیت بالاتر نیز می شود. مرکز تولید خودروهای برقی «روژ» اکنون  دارای ابزارهای نوآورانه‌ای برای اندازه گیری خودکار و اعتبارسنجی تناسب بدنه بیرونی است که در این زمینه جایگاه اول را در کارخانه‌های فورد در آمریکای شمالی دارد.

افزایش سه برابری تولید «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» | با مراحل ساخت هیولای جدید فورد آشنا شوید

فورد با افزودن ایستگاه سوم برای تأیید تراز چرخ‌ها و چراغ‌های جلو با هدف ارتقای فناوری کمک راننده، ۱۲۰۰ کارمند دیگر تولیدی را آموزش می‌دهد .فورد همچنین در حال افزایش تولید بسته‌های باتری در کارخانه قطعه سازی «راسون ویل» است. در یک توسعه موازی، فورد در حال افزایش تولید بسته‌های باتری در کارخانه قطعه سازی«راسون ویل» و تولید واحدهای برق خودروهای برقی در مرکز ساخت پیشرانه «وان دی الکتریک» در میشیگان است.

بیشتر بخوانید:


این فعالیت‌ها کاملا به طور هماهنگ با مونتاژ «اف – ۱۵۰ لایتنینگ» در مرکز تولید خودروهای برقی «روژ»انجام می‌گیرد. این پیشرفت‌های تولید،  باعث کوتاه تر شدن زمان سفارش تا تحویل می‌شود. این پیشرفت‌ها در واقع  با تمرکز بر سطوح تریم پر تقاضا مانند XLT، که بیش از نیمی از سفارش‌های جدید را تشکیل می‌دهد، صورت گرفته است.«اف – ۱۵۰ لایتنینگ پرو» اکنون در تعداد محدود در دسترس است و اولویت تحویل با افرادی است که از مدت‌ها قبل ثبت سفارش کرده‌اند.

کد خبر 777630

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha