مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از خالی شدن یک چهارم فضای زندان زنان خبر داد.

اردبیلی

به گزارش همشهری آنلاین، مریم اردبیلی در این باره افزود: ایجاد اشتغال برای زنان زندانی رأی باز یک اتفاق خوب بود که سبب شد تا یک چهارم فضای زندان‎ زنان، خالی شود و این گروه از زنان زندای رای باز به مراکز توانمندسازی کوثر ملحق شوند. البته از تلاشی که دوستان شهرداری‌‎های مناطق در آزادسازی مادران زندانی انجام دادند، نباید غافل شد.

او با مروری بر رویکرد مدیریت شهری در حوزه زنان گفت: این نمایشگاه، ویترین دستاوردهای زنانی است که یا سرپرست خانواده هستند و یا در دسته زنان کم برخوردار قرار دارند. از طریق سامانه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار حدود ۲۰ هزار زن تهرانی ثبت‌نام شده اند. در این فضای نمایشگاهی هم شاغلان در مراکز توانمندسازی کوثر حضور دارند که به انضمام سایر افرادی که در مشاغل خانگی و کمپین «کار تو خونمونه» در مجموع، ۲۸۲ کسب وکار در نوزدهمین نمایشگاه محصولات خود را ارائه داده‌‎اند.

کد خبر 794466

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
    1 0
    شهرداری اصفهان به جای اینکه میدان سازی و پلازا سازی و اشتغال زائی در شرق اصفهان نماید حدود نیمی از میدان امام علی را نیز تبدیل به پارکینگ عمومی نموده است.با وجود پارکیگ های مسقف در زیر گذر میدان امام علی و هنوز مشکل ترافیک سنگین در معابر عبدالرزاق و ولی عصر حل نشده است و راهبندان و عدم وجود ثبت تخلف وجود دارد و شهرداری اصفهان از دوربین و یا ثبت تخلف جهت روان سازی تردد کمک نمی گیرد.
    • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۵
      0 0
      داداش یا آبجی الان من تقریبا چند وقته دارم پیامهای شما رو می بینیم ،خدایی خیلی پیگیر هستی دمت گرم ،ان شاءالله مسئولین یه توجهی به مطلب شما کنند