عضو شورای شهر تهران گفت: بنده از شهردار تهران می‌خواهم که پروانه شهرک‌های بالای ۲۰۰ واحدی که سازندگان به تعهد خود برای ایجاد مجموعه آموزشی عمل نکردند، صادر نکند.

مهدی اقراریان

به گزارش همشهری؛ مهدی اقراریان عضو شورای شهر در یکصدوهفتادوهشتمین جلسه علنی شورا، در تذکر پیش از دستور خود، گفت: طبق قانون، سازندگان ساختمان برای شهرک‌ها، سازمانی و ... که ۲۰۰ واحد بالاتر هستند، باید سرانه آموزشی را تامین کنند.

وی گفت: در شهرک شهید بروجردی که ۳۲۶۶ واحد مسکونی در فاز ۱ تا ۴ دارد و اخیرا هم یک ۱۸۳ واحدی ۱۹۹ واحدی و ۳۹۱ واحدی ساخته می‌شود، مشکل مدرسه وجود دارد.

اقراریان ادامه داد: مشابه این شرایط را در منطقه ۲۲ نیز شاهد هستیم و سازندگان با روابطی که دارند به دنبال دریافت پروانه هستند و بعد به تعهدی که برای مجموعه آموزشی داشتند عمل نمی‌کنند، در نهایت شهرداری پروانه نمی‌دهد و سند هم نمی‌توانند دریافت کنند. شهرداری به وظیفه خود عمل می‌کند، اما این مجموعه‌ها به شهرداری فشار می‌آوردند که اجازه صدور پروانه را بدهند.

او تاکید کرد: بنده از شهردار تهران می‌خواهم که پروانه ساخت و ساز تا زمانی که سازندگان به تعهد خود عمل نکردند، صادر نشود.

کد خبر 802375

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha