پس از به ثمر رسیدن گل اول نفت آبادان مقابل پرسپولیس با ضربه سر علی یوسف، مهاجم عراقی عبدالله ویسی به سبک ژوزه مورینیو با تکان دادن دست خود دور گوش‌هایش شادی کرد.

عبدالله ویسی

به گزارش همشهری آنلاین، سرمربی نفت آبادان پس از به ثمر رسیدن گل تیمش مقابل پرسپولیس شادی جالبی انجام داد.

در ادامه به شرح برخی لحظات مهم بازی می پردازیم:

* در شرایطی که حکیم نصاری در دقیقه ۱۹ آماده ورود به زمین جای فیاض میردورقی بود، این بازیکن اعلام کرد مشکلی از لحاظ مصدومیت ندارد تا بازیکن باتجربه نفتی‌ها بار دیگر روز نیمکت بنشیند.

* بارش باران شرایط سختی را برای هواداران ایجاد کرده بود.

* در دقیقه ۲۰ پس از توقف بازی، علیرضا بیرانوند به دلیل اعلام نشدن خطا برای پرسپولیس، تا میانه زمین دوید و به علی صفایی اعتراض کرد.

* پس از اعلام کرنر به سود پرسپولیس در دقیقه ۴۰ علیرضا بیرانوند بار دیگر به میانه زمین آمد و این بار به دانیال اسماعیلی‌فر معترض شد.

* در دقیقه ۴۲ امید عالیشاه با همراه داشتن یک بسته دوان دوان از مقابل نیمکت پرسپولیس و صنعت نفت رد شد و به رختکن رفت.

* روی زمین افتادن پیام پارسا در دقیقه ۴۳ سبب اعتراض طرفداران پرسپولیس شد.

* بانوان هوادار سرخ پوشان که از ابتدای مسابقه با در دست داشتن بادکنک قرمز و سفید از شاگردان گل‌محمدی حمایت می‌کردند از دقیقه ۴۰ با استفاده از طبل یکی از لیدرهای پرسپولیس، تشویق‌های خود را افزایش دادند.

* حسین سنگرگیر که در دقیقه ۲۵ از داور کارت زرد گرفته بود، در دقیقه ۴۵ به دلیل ممانعت از شروع بازی بیرانوند با کارت زرد دوم اخراج شد. در شرایطی که این بازیکن پس از خروج از زمین با وجود اعتراض‌های فراوان حاضر به رفتن به رختکن نبود، ثانیه هایی با حکیم نصاری بازیکن نیمکت نشین صنعت نفت هم جر و بحث شدیدی کرد.

* شهاب زاهدی، دومین بازیکن نیمکت‌نشین پرسپولیس بود که قبل از اتمام نیمه به رختکن رفت.

* بسیاری از طرفداران مرد پرسپولیس برای در امان ماندن از بارش باران زیر سقف جایگاه های ورزشگاه رفته بودند اما بانوان که در طبقه دوم حضور داشتند بدون توجه به این موضوع مشغول تشویق این تیم بودند.

* نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر شاگردان عبدالله ویسی تمام شد.

* طالب ریکانی پس از به صدا درآمدن سوت پایان نیمه اول به سمت علی صفایی رفت و به او اعتراض کرد.

کد خبر 803923
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha