پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با گلایه از برخی بازیکنان این تیم گفت: برخی نمی‌دانند کجا هستند و برای چه تیمی توپ می‌زنند! این مسائل به تیم ضربه می‌زند و باعث شده است که پرسپولیس درجا بزند.

تساوی بازی تیم پرسپولیس با تیم صنعت نفت آبادان

به گزارش همشهری آنلاین، حمید درخشان در واکنش به تساوی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی را شاهد نبودیم و عدم انسجام و هماهنگی بین بازیکنان باعث شد ۳ امتیاز این هفته را از دست بدهیم.

وی ادامه داد: وقتی تیمی ۱۰ نفره می‌شود شما باید از این فرصت استفاده کرده و تعداد گل‌های خود را افزایش دهید اما بازیکنان پرسپولیس به شکلی بازی می‌کردند که اگر از نتیجه خبر نداشتید فکر می‌کردید ۵ گل جلو هستند! به نظرم برخی از بازیکنان هنوز نمی‌دانند کجا هستند و در چه تیمی بازی می‌کنند و این را باید به آنها تفهیم کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس یادآور شد: چند بازیکن ما برای خودشان بازی می‌کنند که این مشکلات بسیاری را برای تیم ایجاد می‌کند. پرسپولیس در حملات خوب است اما در ضدحمله و زمانی که باید انسجام دفاعی داشته باشد، عملکرد خوبی را نشان نمی‌دهد که روی همین موضوع گل هم خوردیم. اینکه تمامی بازیکنان باید در ضدحمله شکل تدافعی به خود بگیرند یک اصل در فوتبال است اما دیروز در اجرای این تدبیر عملکرد خوبی نداشتیم و در لحظات پایانی برد را با تساوی عوض کردیم.

درخشان در مورد نحوه بازی شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از ۱۰ نفره شدن صنعت نفت آبادان گفت: در این بازی بیش از اندازه در عرض و رو به عقب بازی کردیم. برخی از بازیکنان پاس‌های اشتباهی می‌دادند که منجر به از دست رفتن توپ می‌شد و نمی‌توانستند سایر هم‌تیمی‌های خود را در زمان و موقعیت مناسب صاحب توپ کنند. تک‌روی‌هایی را در تیم می‌بینیم که خوب نیست. مهم این است که شما در بهترین شرایط بتوانید در زمین بازی فرامین کادر فنی را اجرا کنید و متاسفانه برخی از بازیکنان در این خصوص عملکرد خوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه اختلاف یک گل همیشه خطرناک و قابل جبران است، اضافه کرد: یک اشتباه کافی است تا این اختلاف از بین برود که در بازی دیروز شاهد آن بودیم. روی یک ضربه ایستگاهی و یا یک تعلل و اشتباه همه داشته‌های تیم از بین می‌رود و این تجربه‌ای است که در بازی شب گذشته پرسپولیسی‌ها رقم خورد.

سرمربی اسبق سرخ‌پوشان تهرانی درباره ارزیای‌اش از شرایط این روزهای پرسپولیس، گفت: هر چه لیگ جلو می‌رود مسائلی را می‌بینیم که باید کادر فنی برای آن چاره‌اندیشی کند! به عنوان مثال در خط دفاعی آشفتگی و بی‌نظمی‌هایی را می‌بینیم که اگر برطرف نشود مشکلاتی را برای تیم در نتیجه‌گیری ایجاد خواهد کرد. عدم پوشش مناسب از سوی بازیکنان و تغذیه نشدن صحیح مهاجمان مشکل خط میانی تیم است و مهاجمان هم به نوعی سردرگم هستند. گل‌هایی که زده می‌شود بیشتر روی خلاقیت فردی است تا کارهای تیمی و این مسائل را باید مد نظر قرار داد.

درخشان افزود: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به ماجرا نگاه کنیم باید گفت پرسپولیس سرحال نیست. اشکالاتی در روند تیمی دیده می‌شود که باید برطرف شود. آن چیزی که از شرایط تیم برمی‌آید این است که وضعیت تیم صعودی نیست و پرسپولیس درجا می‌زند.

ملی‌پوش اسبق فوتبال کشورمان در خصوص حاشیه‌ها و تنش‌های اخیری که پیرامون این باشگاه و کادر فنی به وجود آمده است نیز گفت: ممکن است اتفاقاتی را امروز شاهد باشیم که نتایج آن در هفته‌ها و روزهای آتی خودش را نشان دهد. این تنش‌ها بدون شک به تیم ضربه خواهد زد و برخی از تبعات آن در لحظه بروز نمی‌کند.

وی درباره اینکه در هفته گذشته خبری مبنی بر وعده غذایی عجیب سرخ‌پوشان تهرانی منتشر شد، اضافه کرد: این مورد را باید در بحث مدیریتی تیم و کادر فنی جستجو کرد و باید پرسید چرا اجازه چنین کاری داده شده است! در فوتبال حرفه‌ای چنین مسائلی نباید دیده شود و بدون شک کوتاهی و قصوری رخ داده که باید دلایل آن مشخص شود.

کد خبر 804100
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha