اظهارات عجیب علیرضا بیرانوند بعد از بازی پرسپولیس با صنعت نفت سوژه رسانه‌های ورزشی شد.

بیرانوند

حیف‌مان می‌آید این ستون را بدون اظهارات طلایی و بسیار عمیق علیرضا بیرانوند به پایان برسانیم.دروازه‌بان پرسپولیس که برابر نفت آبادان روز بدی داشت و ۲‌گل بد خورد، پس از تساوی تیمش در بین خبرنگاران گفت: «یک چیزی خطاب به بازیکنان سایر باشگاه‌ها بگویم و آن هم این است که اگر بازیکنان پرسپولیس نبودند کسی با شما قرارداد میلیاردی نمی‌بست. این بازیکنان اینقدر قهرمانی آورده‌اند و قوی شده‌اند که هر باشگاه می‌آید به بازیکن ۲‌میلیاردی، ۳۰‌میلیارد می‌دهد و باعث و بانی آن ما بازیکنان پرسپولیس هستیم.»

شما الان فهمیدید چه شد؟ یعنی چون پرسپولیسی‌ها زیاد قهرمان می‌شوند، دستمزد بازیکنان بقیه تیم‌ها بالاتر رفته است. این یعنی اگر سرخ‌ها این همه جام نمی‌گرفتند، بقیه باشگاه‌ها سنگ به شکم بازیکنان خود می‌بستند.

کمی هم سکوت را امتحان کن برادر!

کد خبر 804170
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 2
    پرسپولیس آبروی ایران. آخرین تیم ایران که در فینال آسیا چه نام دارد؟! رونالدو و النصر بخاطر پرسپولیس اومدن ایران یا استقلال حذف شده؟!
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    1 0
    بازیکنان بی سواد و کم مایه در لیگ ایران زیادند. اینها که فقط در زمین فوتبال بازی میکنند و هیچ چیزی در زندگی یاد نمی گیرند و وقتی به نان و نوایی میرسند شروع میکنند به حرف زیادی و نسنجیده زدن . دعا کنیم برای بعضی از این آقایون که خدا پول را بهشون داده جنبه و ظرفیتش را بهشان بدهد.کمی انسانیت و شعور باعث میشه که انسان خودش را گم نکنه و احترام دیگران را حفظ کند.