تیم فوتبال بارسلونا برای فرار از حواشی بعد از شکست در ال‌کلاسیکو باید تیم سوسیداد را شکست دهد.

ژاوی

به گزارش همشهری‌آنلاین، بارسلونا با اینکه یک‌ساعت اول ال‌کلاسیکو را عالی سپری کرده بود، سرانجام مقابل جادوی بلینگام تسلیم شد و دوئل خانگی را به رئال واگذار کرد. با این شکست حالا ۳‌تیم رئال، خیرونا و اتلتیکو از آنها جلو زده‌اند و سوسیداد هم در یک قدمی در کمین است. اتفاقا بارسایی‌ها امشب مقابل همین سوسیداد بازی دارند؛ تیمی که از ۱۱‌بازی، ۱۹‌امتیاز کسب کرده و تنها ۵‌امتیاز از بارسا کمتر دارد. اگر بارسلونا برابر رئال سوسیداد پیروز شود، چهارمین پیروزی متوالی این تیم در ورزشگاه تیم باسکی و برابری با بهترین رکورد در این ورزشگاه خواهد بود که در دهه۱۹۵۰ به‌دست آمد.

ژاوی با توجه به مصدومان و غایبان زیادی که داشت جرأت کرد و به بازیکنان جوان لاماسیا بازی داد. در این فصل بازیکنانی مثل گویو، یامال و فرمین لوپس فرصت بازی پیدا کرده‌اند. حالا با بازگشت بیشتر مصدومان، سرمربی بارسلونا دچار سرگیجه شده است. با توجه به اینکه بازیکنان لاماسیا زود پدیده می‌شوند و زود هم از یاد می‌روند، ممکن است بلایی که سر ریکی پوچ، ماریبو، فاتی، نیکو، عبدالصمد، مونیر و دیگران آمد در انتظار این ۳‌پدیده هم باشد. ژاوی از زمانی که هدایت بارسلونا را در دست گرفته، به ۱۳بازیکن از آکادمی باشگاه بازی داده چون به قول خودش، او هم از لاماسیا به تیم اصلی رسیده بود.

لواندوفسکی، رافینیا و کنده می‌توانند مقابل رئال سوسیداد فیکس باشند. پدری هم قبل از سفر به سن سباستین مجوز پزشکی دریافت می‌کند. دی‌یونگ در مورد وضعیت خود تردید دارد. هواداران بارسا هم نسبت به پدری تردید پیدا کرده‌اند و معتقدند ممکن است او دیگر نتواند مثل گذشته بدرخشد. درباره او شوخی خنده‌داری طرح شده که می‌گوید تعداد دفعاتی که بلینگام جایزه بازیکن ‌ماه لالیگا (۲‌بار) را دریافت کرده، بیشتر از تعداد بازی‌های پدری در این فصل بوده است!

در بارسلون با اینکه اوضاع اقتصادی باشگاه خوب نیست، صحبت‌های زیادی درباره علاقه این تیم به خریدهای زیاد در تابستان آینده مطرح شده است. بازیکنانی مثل یوزوا کیمیش (بایرن)، فلورین ویرتز (لورکوزن) و آرتور ورمرن از رویال آنتورپ بلژیک همگی برای اشغال پست هافبک دفاعی مدنظر هستند. کیمیش در بایرن خوشحال نیست و تا سال۲۰۲۵ قرارداد دارد اما ویرتز تا ۲۰۲۷ قرارداد دارد و ممکن است با مربی‌اش ژابی آلونسو به رئال مادرید برود. میتوما، نیکو ویلیامز، میسینیو و دنی اولمو دیگر گزینه‌های خرید تابستانی در سال آینده هستند. فعلا ژاوی باید برای عقب نماندن از کورس قهرمانی و سهمیه، بازی امشب را ببرد وگرنه هیچ بعید نیست به‌زودی به رده پنجم سقوط کند.

کد خبر 804188
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۳
    0 0
    سلام بچه ها دقت کردین موقع بازی تیکی تاکا بازیکن های ما نزدیک محوطه که می شدن بیشتر اوقات از توپ های تک ظرب استفاده می کردند و هیچ تیمی هم قادر دفاع نبود