معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: برنامه داریم تا پایان سال ۴۰ بازار تره بار را افتتاح کنیم.

میوه و تره بار

به گزارش خبرنگار همشهری؛ حسین نظری در آیین بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار شقایق و مهستان و آغاز احداث پروژه بازار میوه و تره‌بار فدک با بیان این مطلب افزود: از شهریور ۱۴۰۱ شروع شنبه‌های امید ‌و افتخار را داشتیم و هر شنبه شهرداری تهران پروژه‌های درخور بیان را افتتاح و رونمایی کردیم.

وی افزود: امروز هشتاد و یکمین شنبه امیدوافتخار را شاهد هستیم و این توفیق را داشتیم که پروژه‌هایی که به مردم خدمت می‌رساند را افتتاح کنیم و خود این افتتاح‌ها موتور محرک بوده و پویایی و تلاش را به ارمغان آورده است.

نظری گفت: امروز شاهد دو افتتاح در منطقه ۱۷ و ۲ هستیم و همچنین کلنگ زنی یک بازار جدید در منطقه ۱۷ را شاهد هستیم؛ شهرداری تهران به دنبال این است زمین‌هایی که به حوزه تره‌بار اختصاص پیدا می‌کند چند منظوره باشد، برهمین اساس پروژه فدک به صورت چند منظوره ساخته خواهد شد و علاوه بر احداث بازار میوه‌وتره‌بار، یک مجموعه ورزشی نیز ساخته می‌شود.

معاون شهردار با اشاره به اینکه شهرداران مناطق برای احداث میدان میوه و تره بار، زمین‌هایی را شناسایی و معرفی می‌کنند، ادامه داد: وقتی شهردار منطقه محور اصلی و مدیران سازمان‌ها محور موضوعی و ستاد شهرداری هم پشتیبانی احداث یک پروژه را برعهده می‌گیرد، اتفاقات خوبی رخ می‌دهد و شاهد این افتتاح‌ها هستیم.

وی افزود: در ایجاد بازارهای جدید به دنبال این هستیم که معماری ایرانی و اسلامی دنبال شود، بر همین اساس بازار شقایق با معماری ایرانی اسلامی افتتاح شد. همچنین به دنبال این هستیم که میادین میوه تره بار را به صورتی آماده کنیم که چرخ بار برای حمل خرید شهروندان اضافه شود.

نظری در ادامه با بیان اینکه شهرداری به دنبال آموزش پیمانکاران و فروشندگان برای افزایش رضایت شهروندان است، گفت: شهرداران مناطق اگر همت کنند زمین‌های مناسب را شناسایی و در اختیار سازمان میادین قرار دهند، به وعده‌ای که برای توسعه میادین میوه تره بار داده‌ایم، عمل خواهیم کرد.

کد خبر 806213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    1 0
    40 تا که هیچی اگر 400 تا یازار هم ایجاد کنید تا وقتی در بازار میوه دلال بازی است هیچ فرقی نمیکند
  • هموطن IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
    0 0
    شهرداری محترم درخیابان دماوند خدفاصل اتوبان امام علی .ع .تاچهارسبلان هم میدان تره باراحداث کنید مورذ نیاز است . باتشکر