آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل گفت که از ایران خواسته است حماس را برای آزادی اسرا متقاعد کند و حزب الله لبنان را از ورود به درگیری باز دارد.

آنتونیو گوترش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، دبیرکل سازمان ملل متحد در مصاحبه با شبکه سی ان ان افزود: نگران سرایت جنگ غزه به کرانه باختری اشغالی توسط اسرائیل و سپس گسترش آن به لبنان است و این کشور از جنگ همه جانبه بین اسرائیل و حزب الله بسیار صدمه خواهد دید.

او تاکید کرد که ایران همیشه نقش خود در درگیری‌های جاری را رد کرده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران, پیش از این اعلام کرده بود که "حماس و حزب‌الله گروه‌های آزادی‌بخشی هستند که برای امنیت سرزمین فلسطین و لبنان تلاش می‌کنند. ما رابطه سیاسی قوی با آن‌ها داریم. "

شهادت چهار هزار و ۴۱۲ نفر کودک، ۳۳۰۰حمله هوایی، انهدام ۵۱ آمبولانس، تخریب ۱۲۰ موسسه بهداشتی، از کار افتادن ۱۸ بیمارستان و ۴۰ موسسه بهداشتی - درمانی اولیه، تنها گوشه‌ای از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه است. نواری که از زمین، جغرافیای خاصی اشغال نکرده اما بزرگترین زندان روباز جهان است که این روزها تراژیک‌ترین رویدادها را تجربه می‌کند.

گروههای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروههای مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت امنیتی و نظامی غرب به ویژه ایالات متحده آمریکا از تل آویو به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی به این رژیم برای کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی است.

کد خبر 806848
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 59
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 16
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    9 12
    اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهرماه تاکنون غزه را به جهنم تبدیل کرده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد.
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    8 12
    نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل اخراج کنید. آمریکا جنایتکار هم شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، نوارغزه، لنبان و سوریه بوده است.
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 14
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۴۳/ اقای دبیر کل شما هم شریک جرم این جنایت هستید.
  • IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    9 13
    حضور نیروهای آمریکا در سوریه و هم عراق غیر قانونی و برای حمایت از تروریست است
  • اعتراض IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 14
    حضور نظامیان آمریکایی در جنگ زمینی علیه غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 14
    اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب سوریه را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در جنوب لبنان را متوقف کند. اسرائیل ‌جنایتکار باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در فلسطین اشغالی را متوقف کند. اسرائیل جنایتکار ‌باید اقدمات تحریک‌آمیز ‌خود در نوار غزه را متوقف کند.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 14
    جو بایدن جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است. ارتش آمریکا جنایتکار عامل اصلی و شریک جنایات علیه مردم مظلوم غزه است.
  • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    8 11
    در این مدت 38 روز اسرائیل جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار به بهانه جنگ با حماس بیش از 12 هزار نفر را در غزه کشته است. هر 10 دقیقه یک کودک در غزه شهید می‌شود/ اسرائیل و آمریکا هر 10 دقیقه یک کودک فلسطینی را می‌کشند.
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 12
    1 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار درکار است. 2 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اروپا جنایتکار درکار است. 3 - از سال 1918 تاکنون در هر جای دنیا جنایتکار رخ می دهد دست اسرائیل جنایتکار درکار است.
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    7 10
    مشکل اصلی آمریکا جنایتکار با حماس نیست و تاکنون هم نبوده است آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون با کل دنیا مشکل دارد و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون عامل اصلی جنگ در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار در سال 2001 به همراه غرب و ناتو به اسم جنگ و مبارزه با تروریسم، القاعده و طالبان وارد افغانستان شده است ولی در حقیقت از تروریسم، القاعده و طالبان همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کردند.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    6 9
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۳/ نسل کشی صهیونیست ها در طول تاریخ فراموش نمی شود. باید این غده سرطانی صهیونیستی از منطقه محو نابود شود. به زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم رحم نکردند و بعد می گویند ما غیر نظامی را بمباران نکردیم پس این همه کودک کشته شده نظامی بودند مردم بی دفاع نظامی بودند لعنت بر این رژیم خونخوار صهیونیست
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 10
    در بازنده بودن دولت نتانیاهو در جنگ با گروه مقاومت حماس همین بس که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، شماری از اعضای کنست این رژیم از حزب لیکود معتقدند هر یک روز که بنیامین نتانیاهو بیشتر در پست نخست‌وزیری باقی بماند، نه تنها به ضرر حزب لیکود، بلکه به زیان کل اسرائیل است. جنگ در فلسطین به واقع در ۷ اکتبر (۱۵ مهرماه) با شروع طوفان‌الاقصی به پایان رسیده و حماس به هدف خود که شکستن دکترین نظامی اسرائیل یعنی ابطال بازدارندگی رژیم صهیونیستی نائل آمده است. کشتارهای ددمنشانه‌ای که بعد از این تاریخ توسط صهیونیست‌ها رخ می‌دهد، نشان‌دهنده شکست سنگین رژیم کودک‌کش و آشفتگی بزرگ در اشغالگران است.
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 9
    با وجود این که بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حمایت از اسرائیل ناوهای جنگی و هزاران تُن مهمات و سلاح آمریکایی مدرن به این رژیم اعزام کرده ولی وقتی نتانیاهو با آتش‌بس مطرح شده از سوی آمریکا مخالفت می‌کند معنی و مفهوم آن این است که این نتانیاهو است که در کاخ سفید حکومت می‌کند نه بایدن. گوترش، دبیرکل سازمان ملل حداقل کاری که به نشانه اعتراض نسبت به این وضعیت دلخراش انسانی در غزه‌، می‌تواند انجام بدهد این است که از دبیرکلی سازمان ملل متحد، استعفاء کند. بلکه اندک تسکینی بر آلام زنان، کودکان و مردم غزه باشد. ولی امثال ایشان جسارت این عمل انسانی را ندارند، چرا که در انتخاب غیرت انسانی وکرسی ریاست، ریاست را بر انسانیت ترجیح می‌دهند. البته تاریخ این سکوت و همدستی در مصیبت و تراژدی غمبار غزه را در دفتر ظلم و ستم حاکمان ساکت و جنایتکار نظام بین‌الملل ثبت و قضاوت خواهد کرد.
  • IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 10
    در خبرها آمده بود هدی قطان، اینفلوئنسر آمریکایی و مالک برند معروف هدی بیوتی، یک میلیون دلار یعنی چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان برای کمک به مردم غزه اهدا کرده است. حال ببینیم از سلبریتی‌های گردن کلفت ایرانی کسی پیدا می‌شود که رکورد مبلغ کمک این سلبریتی با مرام آمریکایی را بشکند یا خیر؟ بسم الله. اظهارات اخیر محمدجواد ظریف و حسن روحانی که از یک طرف جنایات صهیونیست‌ها را محکوم می‌کنند و از طرفی مردم ما را می‌ترسانند و با اظهارات عجیب، خودشان را دلسوز نشان می‌دهند، حاصلی جز شکاف بین صفوف مستحکم ملت ندارد. از سوی دیگر به دشمنان نیز امیدواری می‌دهند.
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 8
    این سخن اخیر آقای روحانی که گفته ما در شرایط جنگ نیستیم اما با جنگ هم فاصله زیادی نداریم مورد توجه شبکه‌های معاند قرار گرفته است. عرضم این است که این افراد مدعی میانه‌روی و اعتدال نانشان در ترساندن مردم و متهم کردن رقیب به جنگ‌طلبی است. بعید نیست که این موضوع یکی از چالش‌ها و دوقطبی شکل گرفته در انتخابات مجلس و حتی خبرگان رهبری باشد. باید گفت کاسبان جنگ دوباره فعال شده‌اند. برای امثال بنده سؤال است که چرا کل مناظره نامزدهای انتخابات آمریکا حول محور موضوع مقابله با ایران می‌چرخد؟ و چرا این نامزدها از دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه به فکر آبادی آمریکا و حل مشکلات اقتصادی آمریکا نیستند؟
    • IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      1 1
      دلواپسان تحت هر شرایطی سعی در کوبیدن اصلاح طلبان دارید فکر نمیکنم این جمله آقای روحانی مشکلی داشته باشه بله ماهمیشه باید مواظب باشیم باوجود این همه دشمن در دنیا باید محطاط وآماده باشیم ولی همیشه باید بدونیم اصلاح طلب واصولگرا هم وطن هستیم باید هوای همدیگر رو داشته باشیم باید در کنار هم باشیم نه مقابل هم مثل اعضای یک خانواده ازدست هم اگر عصبانی شدیم همدیگر رو نزنیم نفرین نکنیم
    • هیبت وشکوه IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      2 0
      روحانی اگرانسان بوددلار۳تومان محمودرادرتابستان ۹۹به ۳۳ تومان افزایش نمیدادوهمتی درمناظره نمیگفت دلار ا لان باید۵۰تا۶۰تومان باشدیعنی واقعیت گفت دلار3هزارتو مان محمودرا۲۰برابرکردندحسن اشکارا خیانت کرد،محمود باجهان دراقتادهمه دنیاایران راتحریم کرددلار۱۰۰۰شد ۳۰۰۰تا۳۵۰۰تومان اما حسن توسط همتی دلار۳را۵۵ کرد اولین باردرتاریخ ایران،ارزش ریال ۲۰برابرکم شدتورم ۲۰۰۰ درصدایجادشد،باسدخودکشی کنداگرغیرت داشت،امااینهم مثل اذری جهرمی بی غیرت هست،کلیددستش بوددلار۳ راابتدا سال۹۹کرد۳۳بعدهم همتی گفت ۵۵درست هست ، ،ازاین خیانتکاران حرفی نزنیدارامش انسان بهم میخورد
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 10
    سال قبل ضد انقلاب داخل و خارج برای دختری که کشته نشده بود کل دنیا را علیه جمهوری اسلامی بسیج کردند. حالا در روز روشن اسر‌‌‌ائیل جنایتکار هزاران دختر بی‌گناه را تکه تکه می‌کند و جوامع بین‌المللی خفه‌خون گرفته‌اند. سلبریتی‌هایی هم که پارسال نگران زنان شده بودند سکوت اختیار کرده‌اند. آیا زن، زندگی، آزادى فقط وسیله کاسبی بود؟ با سکوت برخی‌ها مثل بعضی سلبریتی‌های ناگهان کر و کورشده در قبال جنایت‌های وحشیانه رژیم کودک‌کش اسرائیل از یک طرف و مشاهده صحنه‌های بسیار زیبای جمعیت‌های مردمی چند صد هزار نفری در حمایت از مظلومین فلسطین در سرزمین غرب‌، به یاد این حدیث گرانبها از امام صادق علیه‌السلام افتادم که می‌فرمایند هنگامی که حضرت قائم‌(عج) خروج می‌کند، کسی که خیال می‌کرد از پیروان آن حضرت است از این امر (اطاعت حضرت) سر باز می‌زند و کسانی که شبیه به خورشیدپرستان و ماه‌پرستان هستند، در ولایت مهدی(عج) داخل می‌شوند.
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 10
    درباره سخنان نپخته و ناشیانه اخیر آقای ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان که گفته مردم ما از اینکه ما فلسطینی‌تر از فلسطینی‌ها باشیم، خسته‌اند ، عرض می‌کنم تجربه چندین ساله گذشته نشان داده هزینه برای کشور را کسانی درست کردند که به جای همراهی با گفتمان مقاومت، مسیر انفعال در برابر غرب و رژیم صهیونیستی را در پیش گرفتند و با جرأت و جسارت بخشیدن به حریف، کشور و منطقه را آماج ترور و خرابکاری و جنگ قرار دادند.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    5 10
    در این مدت 38 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.6 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 7
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹/ آمریکا جنایتکار کودک‌کش است. اروپا جنایتکار کودک‌کش است. اسرائیل جنایتکار کودک‌کش است.
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    4 10
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸/ تنها راه پیشرفت، نابودی رژیم صهیونیستی و خروج آمریکا از منطقه است
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 7
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸/ رژیم صهیونیستی بیمارستان‌ها را به طور مستقیم هدف قرار می‌دهد/دولت آمریکا مسوول است
  • IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 8
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵/ در این مدت 38 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱/ چیزی که اکنون مشاهده می‌کنیم رفتار دوگانه غرب در برخورد با جنایات رژیم صهیونیستی است. اگر غرب ادعا می‌کند مردم اوکراین از سوی دولت روسیه مورد تهاجم قرار می‌گیرند چرا در همین زمانی که غزه بمباران می‌شود، در مورد مردم فلسطین چنین موضعی ندارند؟ آنها می‌گویند در غزه هیچ کاری نباید انجام دهید. استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی تهدید بزرگ‌تری برای حقوق بشر محسوب می‌شود. ارتش اسرائیل در روزهای گذشته حملات خود را بر بیمارستان‌های نوار غزه افزایش داده که این امر منجر به شهادت بسیاری از بیماران و زخمی‌های این بیمارستان‌ها و همچنین کسانی شده است که به این مکان‌ها پناه آورده بودند. طبق آمارهای اعلام شده دستکم ۱۱ هزار و ۷۸ فلسطینی از جمله چهار هزار و ۵۰۶ کودک و سه هزار و ۲۷ زن در حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیده‌اند. در همین حال، بر اساس آمار رسمی، تعداد کشته‌شدگان اسرائیلی حدود یکهزار و ۲۰۰ نفر است.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 8
    نگران نباشید فقط اجازه بدهید مقاومت از خودش دفاع کند واز اوپشتیبانی کنید
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 8
    اسرائیل مانع ورود کمک‌های بشردوستانه ایران به غزه شد
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    کودک‌کشی در غزه توسط اسرائیل، آمریکا و برخی کشورهای غربی ادامه دارد/ ۱۰۳ کودک فقط در ۴۸ ساعت شهید شدند + فیلم
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    هرکس از نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه دفاع کند در این جنایت شریک است
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    دولتمردان غربی جنایتکار در جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی جنایتکار مشارکت دارند
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    شهادت ۴۹ خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است. مدعیان حقوق بشر نه تنها از کنار جنایات غزه می‌گذرند؛ بلکه حمایت هم می‌کنند.
  • تشکر از گروه‌های مقاومت IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    گروه‌های مقاومت در سوریه با موشک به آمریکا پاسخ دادند
  • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    بیش از 95 درصد تظاهرات‌های جهان در حمایت از فلسطین و غزه و ضد اسرائیل است
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    3 6
    کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند/ آمریکا در یک شب، 3 بار با ایران مکاتبه کرد/ کشتارهای بی‌رحمانه غیرنظامیان و عوام‌فریبی؛ نمادهای جنگ‌های آمریکایی جنگ غزه رفتار دوگانه غرب را نمایان کرد جنگ غزه آغاز یک کابوس ناتمام برای اسرائیل است
  • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹/ 1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    حامیان رژیم صهیونیستی جنایتکار اجازه دهند شورای امنیت به وظیفه خود برای برقراری صلح و عمل کند جنایت‌های صهیونیست‌ها جنایتکار با همکاری آمریکا جنایتکار و غرب جنایتکارانجام می‌شود.
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    حامیان رژیم صهیونیستی جنایتکار اجازه دهند شورای امنیت به وظیفه خود برای برقراری صلح و عمل کند جنایت‌های صهیونیست‌ها جنایتکار با همکاری آمریکا جنایتکار و غرب جنایتکارانجام می‌شود. رژیم صهیونسیتی با موشک و دیگر سلاح‌ها در حال حمله به بیمارستان‌ها است. که رژیم صهیونسیتی بیمارستان‌ها در غزه تحت محاصره و بمباران قرار داده است رژیم افسار گسیخته صهیونیستی این جنایت‌ها را با همکاری آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه و... انجام می‌دهد و این کشورها باید در برابر این جنایت‌ها پاسخگو باشند. امیدواریم که کشورهاییکه مانع توقف جنگ و جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه شده‌اند هر چه زودتر اجازه بدهند که شورای امنیت سازمان ملل متحد به وظیفه خود جهت استقرار صلح عمل کند.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    عکس/ به کمک آمریکا به اسرائیل پایان دهید عکسی از ‏بنر نصب شده در نیویورک آمریکا در درخواست پایان دادن به کمک به اسرائیل منتشر شد.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    حمله نظامی اسرائیل و آمریکا و برخی کشورهای اروپایی به غزه باید متوقف شود
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    عجب،جناب گوترش یه بارم نگران شدی!
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    در این مدت 38 روز در غزه، تاکنون بیش از 12 هزار نفر از مردم غزه که بسیاری از آنها هم کودک بودند، در جریان حملات تلافی‌جویانه رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت رسیده اند.
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    کاش استعفا می دادی،که لا اقل نامت در برهه ای از تاریخ ثبت،نمی شد.گوشه خیابون دست فروشی می کردی،بهتر بود برات!
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 4
    صهیونیست ها از سال 1918 تاکنون 100 درصد فقط با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب جنایت می کنند و آدم می کشند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    نگاهی بر جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۶ سال گذشته برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    ۱۰۰ کارمند وزارت خارجه آمریکا بایدن را به انتشار اطلاعات گمراه‌کننده در جنگ غزه متهم کردند
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    جمهوری آذربایجان باکو رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان باکو با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین، غزه و هم کشورهای اسلامی است.
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 6
    جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که 100 درصد فقط مشکل بیماری روحی و روانی دارد. بویی از انسانیت نبرده است. جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 4
    نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل دستگیر کنید و یا اخراج کنید.
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 4
    نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل به علت کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی مردم غزه توسط صهیونیست ها دستگیر کنید و یا اخراج کنید.
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    در این مدت 38 روز اسراییل به همراه آمریکا بیش از 55 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 5
    نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل بازداشت کنید و سران رژیم صهیونیستی و نظامیان اسرائیلی به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در جنگ نوار غزه باید در دادگاه های دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند.
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    2 7
    دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶ نماینده رژیم کودک کش صهیونیستی را در سازمان ملل بازداشت کنید و سران رژیم کودک صهیونیستی و نظامیان کودک کش اسرائیلی به علت جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت در جنگ نوار غزه باید در دادگاه های دیوان کفیری بین المللی محاکمه شوند. در این مدت 38 روز اسراییل به همراه آمریکا بیش از 55 هزار تن مواد منفجره بر سر مردم غزه ریخت جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که 100 درصد فقط مشکل بیماری روحی و روانی دارد. جو بایدن در جنگ غزه ثابت کرد و نشان داد که بویی از انسانیت نبرده است.
  • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 6
    سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی برای جامعه جهانی است
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 5
    سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی برای جامعه جهانی است با گذشت سی و هشت روز از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، جنایت‌های این رژیم علیه مردم بی‌دفاع غزه همچنان ادامه دارد و طبق اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه شمار شهدا تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسیده است که ۴۶۰۹ نفر آن‌ها کودک هستند. که حامیان این رژیم جنایتکار و آنهایی که جنایت‌های این رژیم را تأیید و یا در برابر آن سکوت اختیار کرده‌اند، مسئول این جنایت‌های وحشیانه هستند. که سکوت در برابر جنایت‌های رژیم اشغالگر لکه ننگی بر پیشانی بشریت و جامعه جهانی است.
  • IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 6
    جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۶ سال گذشته/ که بخش اول درباره فهرست ۸۶ سال جنایات رژیم کودک‌ کش و آپارتاید اسرائیل و بخش دوم درباره قطعنامه‌های سازمان ملل و شورای حقوق بشر علیه رژیم صهیونیستی است. شهادت و زخمی شدن بیش از ۴۰ هزار نفر در ۱ ماه اخیر (طوفان الاقصی)، تخریب بیش از ۳۳ هزار ساختمان مسکونی و زیرساخت و آوارگی یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر در ۱ ماه اخیر، از جمله جنایت‌هایی است که رژیم صهیونیستی اسرائیل علیه مردم بی‌دفاع و بی‌گناه غزه مرتکب شده است. همچنین طی ۸۶ سال گذشته ۵۱۲ قطعنامه علیه اسرائیل توسط مجمع عمومی، شورای امنیت و شورای حقوق بشر به تصویب رسیده و ۵۵ قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی توسط آمریکا وتو شده است.
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 4
    چرا یه چیزی به رژیم صهیونیستی نمیگه این ...؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    در این مدت 39 روز به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 700 هزار کودک در غزه آواره شدند.
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حداقل ۱۰۲ کارمند سازمان ملل از زمان آغاز جنگ در غزه توسط اسرائیل و آمریکا کشته شده‌اند برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
  • اعتراض IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.