حمله بامداد امروز (چهارشنبه) نظامیان رژیم موقت صهیونیستی به مجتمع پزشکی «الشفاء»، به عنوان بزرگترین مرکز درمانی در نوار غزه، با واکنش سازمان ملل متحد همراه شد.

مارتین گریفیتس

به گزارش همشهری آنلاین، «مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه طی بیانیه‌ای توئیتری گفت که از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان الشفاء در شهر غزه، بهت‌زده و شوکه شده است.

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، گریفیتس با بیان اینکه بیمارستان‌ها مکانی برای جنگ نیستند، بر لزوم حفاظت از بیماران و کادر درمان در هر شرایطی تاکید کرد.

وی در این‌باره توضیح داد: «من از گزارش‌های حمله نظامی به بیمارستان الشفاء در غزه وحشت‌زده شدم. حفاظت از نوزادان، بیماران، کادر پزشکی و همه غیرنظامیان باید بالاتر از همه مسائل دیگر باشد. بیمارستان‌ها جای جنگ نیستند».

نظامیان رژیم تروریست صهیونیستی بامداد امروز به بیمارستان الشفاء در غزه یورش بردند و اقدام به تفتیش و جست‌وجو در بخش‌های مختلف این بیمارستان از جمله اورژانس، جراحی، قلب و عمومی کردند و شماری از پزشکان و آوارگان فلسطینی پناه‌گرفته در این بیمارستان را بازجویی کردند.

با این حال رادیو ارتش این رژیم ساعاتی پیش اذعان کرد که هیچ نشانه‌ای از حضور اسرایی که در جریان عملیات طوفان‌الاقصی توسط حماس دستگیر شدند، در بیمارستان «الشفاء» وجود ندارد.

کد خبر 807823
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    اگر دولت مصر در گفتار خود صداقت دارد و مرز از طرف مصر باز است باید اجازه دهد ایران با پشتیبانی نظامی وحمایت پهبادها کامیونها را سالم به داخل غزه برساند و در صورت حمله اسرائیل به کامیون های صلیب سرخ و هلال احمر محور مقاومت با حمله کنندگان به کامیون های سازمان ملل برخورد خشن خواهند نمود. با اینکار خواهیم دید چه قدرتی میتواند مانع اعزام کامیون ها شود و آیا ارتش اسرائیل خود را با محافظان کامیون های سازمان ملل درگیر می کند یا به آنها اجزاه عبور می دهد. ضمن آنکه شورای امنیت سازمان ملل می تواند برای کمک رسانی و جلوگیری از نسل کشی فلسطینی ها منطقه پرواز ممنوع در مسیر عبور کامیون ها ایجاد کند.
  • IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    چرا جامعه بین‌المللی ناتوان و عاجز درباره سلاح هسته‌ای اسرائیل جنایتکار حرفی نمی‌زند؟
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سازمان ملل به جز وحشت کاری دیگه بلد است!؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سازمان پوچ و مرده ملل که فقط جیب کشورها را خالی میکند و خاصیتی ندارد کلیدش هم دست آمریکاست که هر وقت بخواهد رای را وتو کند