آتاری بازی مورد علاقه کودکان چهل سال پیش بود و اگر کسی بازی محبوب کودکی‌اش را نگه داشته باشد، می‌تواند پول خوبی به دست آورد. که اگر کسی یک نسخه از بازی‌های آتاری دهه ۱۹۸۰ را داشته باشد، می‌تواند آن را به قیمت حدودا ۷۰۰۰ دلار بفروشد.

آتاری

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از سان، از همه دارندگان آتاری خواسته شده که وسایل بازی دوران کودکی خود را که چند دهه در انباری خاک خورده‌اند، بررسی کنند، چرا که ممکن است خرده‌ریزه‌های ته انباری چند ده هزار دلار ارزش داشته باشند.

آتاری ۲۶۰۰ یکی از اولین کنسول‌های بازی بود که به بازار آمد. این کنسول که در سپتامبر ۱۹۷۷ توسط آتاری عرضه شد، از کارتریج‌های ROM قابل تعویض استفاده می‌کرد. سیستم بازی در سال ۱۹۹۲ متوقف شد، اما بازی‌های خاصی از آن دوران، امروز حسابی قیمتی شده است.

سایت پرایس چارتینگ، ۸ مورد از با ارزش‌ترین بازی‌های ویدیویی آتاری ۲۶۰۰ را معرفی کرده است:

اولین مورد در این لیست قلعه آقای دو است که بدون جعبه می‌تواند با قیمت ۵۷.۶۸ دلار به فروش برسد. اگر فروشنده جعبه بازی را داشته باشد، می‌تواند آن را ۱۵۲۵ دلار بفروشد. کوآدران عنوان دیگری از بازی‌های قیمتی آتاری است که صاحبش می‌تواند آن را به قیمت ۲۲۵۳۲۰ دلار بفروشد.

کاندر اتک را می‌توان به قیمت ۳۷۴.۷۸ دلار و اگر نو باشد ۲۹۵۰ دلار فروخت. بازی محبوب ایکس من، ۱۱۶.۰۳ دلار قیمت دارد و اگر نو باشد ۳۰۵۰ دلار.

مالاگای می‌تواند فقط برای جعبه ۶۹۹.۹۹ دلار، برای سی‌آی‌بی ۲۰۷۵ دلار و در شرایط نو ۳۱۱۳ دلار برای صاحبش به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید:

یکی دیگر از عنوان‌های محبوب آن دوران، پپسی اینویدرز است. این بازی ویدیویی می‌تواند به فروشندگان ۲۲۰۶.۴۳ دلار برای جعبه، ۳۵۰۰ دلار برای CIB و ۵۰۰۰ دلار در شرایط نو پول به همراه داشته باشد.

در همین حال، صاحب موزیک ماشین، می‌تواند بازی دوران کودکیش را از ۳۷۴.۷۲ دلار تا ۵۲۵۰ دلار بفروشد. صاحب الیز لدر هم می‌تواند بازی محبوبش را از ۱۹۰۸.۸۵ دلار تا ۷۶۴۸.۵۲ دلار به فروش برساند که رقم قابل توجهی است.

کد خبر 812294
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    فقط پلی استیشن یک