سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی‌ گفت: طی ۸ ماهه امسال در مورد پرونده خودروسازی ۲۶۶۵ پرونده وارده داشتیم که به ۲۲۷۰ پرونده مختومه شده و ۶۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند .

محمدعلی اسفنانی

به گزارش همشهری آنلاین، محمدعلی اسفنانی، سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری اظهارداشت: در ۸ ماهه امسال ۴۵۴ هزار و ۸۷۴ پرونده وارده داشتیم که در نتیجه رسیدگی شعب، ۴۳۷ هزار و ۴۴ پرونده مختومه شده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۳۴ هزار و ۲۶ پرونده در حوزه کالا و خدمات بوده که ۳۱۹ هزار پرونده از این موارد مختومه شده همچنین ۸۹ هزار و ۱۴۵ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده و همچنین ۳۱ هزار و ۷۰۰ پرونده بهداشت و درمان داشته ایم.

سخنگوی سازمان تعزیرات ادامه داد: اخیراً گزارش‌هایی از تأسیس کلینیک غیر مجاز در شهرهای مختلف به ویژه در تهران که تخلف‌های گوناگون داشته اند که افراد غیر متخصص در آن فعالیت کرده و اقدامات غیر مجاز داشته اند.

اسفنانی گفت: مردم تحت هیچ شرایطی به مراکز بدون مجوز قانونی مراجعه نکنند. همچنین تذکرهایی به معاونت درمان و دانشگاه علوم پزشکی داریم چرا که باید حقوق مردم کامل در حوزه سلامت توجه شود. در مراکز بهداشتی و درمانی و زیبایی و پوست و مو گزارشی از تزریق ژل و بوتاکس داشته ایم در حالی که حتی تحصیلات نزدیک مباحث پزشکی ندارند.

وی درباره فوت چند بیمار حین جراحی زیبایی در تهران گفت: در زمینه فوت بیمار در کلینیک گزارشی داشتیم ولی صلاحیت رسیدگی با ما نیست بلکه قوه قضائیه است.

وی بیان داشت: همچنین دو دبیرستان غیر انتفاعی دخترانه در تهران اضافه دریافتی داشته اند که ۳,۵۵۰ میلیارد ریال جریمه شدند و موظف شدند اضافه دریافتی را برگرداند.

وی گفت: همچنین دیگری گزارش تخلف در قالب آموزش مکمل بود که با این قضیه هم برخورد متخلفان معرفی شدند.

اسفنانی بیان داشت: همچنین شرکتی در هرمزگان که قاچاق وسایل سنگین راه سازی کرده و ۲,۷۴۶ میلیارد ریال جریمه نقدی شد و شرکت و متخلفین جریمه شدند.

وی اعلام کرد: مدیر عامل متخلف یک کارخانه تولید آرد به دلیل عرضه خارج از شبکه بیش از هزار میلیارد ریال جریمه شد.

وی بیان داشت: طی ۸ ماهه امسال در مورد پرونده خودروسازی ۲۶۶۵ پرونده وارده داشتیم که به ۲۲۷۰ پرونده مختومه شده و ۶۱۰ میلیارد ریال جریمه شدند و ۳۱ میلیارد ریال تاکنون وصول شده است.

کد خبر 814635
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حقوقی و قضایی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    0 0
    جان دل ، به فرض این جریمه ها 1000 برابر شود !!!!!!! چه فرقی به حال مردم فلک زده دارد جان برادر ...