مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح فاز نخست یک بازار گل در دهه فجر خبر داد.

بازار گل محلاتی| مکانی خوش‌عطر و رنگین

سعید بیگی با اعلام خبر راه اندازی بازار گل شادمان، گفت: شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با هدف بالا بردن امکان دسترسی تولیدکنندگان کوچک و متوسط ایرانی به بازار مصرف و ایجاد امنیت برای فروشندگان کم سرمایه اقدام به ایجاد بازار عرضه گل و گیاه شادمان در منطقه ۲ شهرداری تهران کرده است. با توجه به اینکه بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در راه‌اندازی بازارهای گل ضروری است، امسال فراخوان جذب سرمایه گذار طی دو مرحله منتشر و پس از ارزیابی متقاضیان، راه اندازی بازار گل شادمان در قالب قرارداد حق امتیاز (فرانچایزی) به بخش خصوصی سپرده شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در ادامه تصریح کرد: این روند با همکاری شهرداری منطقه ۲ برای بررسی الزامات ترافیکی با نگاه به نوع کاربری زمین پیشنهادی و در تعامل کامل با اتحادیه گل و گیاه انجام و مقرر شد تا سازه‌های سبک و موقت با در نظر گرفتن موارد ایمنی در این بازار به کار گرفته شود.

با این بازار در خیابان شادمهر، واقع در خیابان ستارخان‌ با ۸۴ غرفه برای عرضه گل‌های زینتی، آپارتمانی و باغچه‌ای در حال آماده‌سازی است. میزان پیشرفت فیزیکی این بازار تا امروز به ۷۰ درصد رسیده است که فاز نخست آن تا دهه فجر آماده بهره برداری و ارائه خدمت به شهروندان تهرانی به ویژه ساکنان غرب تهران خواهد بود.

کد خبر 823911
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • نادر بدرلو IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
    0 0
    قطعا به خاطر موقعیت بازار بهترین بازار گل تهران خواهد شد
  • طیبه ولی IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۵
    0 0
    سلام
  • شکیبا IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    0 0
    چگونه میشه اونجا غرفه گرفت ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید