رییس ستاد انتخابات کشور اعلام کرد: تعداد ‌‌٨ هزار و ‌‌٨٨١ صندوق که معادل ‌‌٤٢ /‌١٩ درصد آرا است تاکنون مورد شمارش قرار گرفته است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) کامران دانشجو رییس ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گفت: از تعداد کل آرای ماخوذه، تاکنون ‌‌٥ میلیون و ‌‌١٥ هزار و ‌‌١٨٨ رای شمارش شده است که از این تعداد محمود احمدی‌نژاد با ‌‌٣ میلیون و ‌‌٤٦٢ هزار و ‌‌٥٤٨ رای معادل ‌‌٠٤/‌٦٩ درصد آرا، محسن رضایی میرقائد با ‌‌٨١ هزار و ‌‌٥٠٩ رای معادل ‌‌٦٢/‌١ درصد آرا، مهدی کروبی با ‌‌٤٥ هزار و ‌‌٤٥٣ رای معادل ‌‌٩/‌٠ درصد آرا و میرحسین موسوی خامنه با یک میلیون و ‌‌٤٢٥ هزار و ‌‌٦٧٨ رای معادل ‌‌٤٢ /‌٢٨ درصد کل آراء را به دست آورده‌اند.

وی در ادامه اولین مصاحبه خود در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات گفت: آرایی که گرفته شده است تا ساعت ‌١٠ بوده است. صندوق‌ها و شعب اخذ رای تا ساعت ‌١٠ باز بوده است. ساعت ‌١٠ شعب اخذ رای تمام افرادی که منتظر بوده‌اند در شعب وارد کرده‌اند و از آن‌ها رای‌گیری به عمل آمده است و در شعب بسته شده است.

وی افزود: ابتدا باید از حضور بی‌سابقه و بسیار خوب مردم تشکر کنیم و دوباره مثل همیشه مردم با حضور خودشان در شعب اخذ رای بر سر صندوق‌ها حماسه‌ای آفریدند و به دشمن مجددا نشان دادند پشتوانه اصلی نظام، مردم هستند و این مردم هستند که نظام جمهوری اسلامی را پشتیبانی می‌کنند و علی‌رغم تمام جوسازی‌هایی که صورت گرفته است و همین‌طور جوسازی‌هایی که ‌٣-4 ماه گذشته انجام شد، هم‌چنان این پشتیبانی را به منصه ظهور رسانده‌اند و این ملت و مردم عزیز جای هیچ‌گونه بحثی را برای دشمنان نظام نه باقی گذاشتند و نه باقی خواهند گذاشت.

در ادامه، دانشجو به ارایه تعداد صندوق‌هایی که تا ساعت ‌١١:45 شب از اقصی‌نقاط ایران اسلامی شمارش شده‌اند پرداخت

کد خبر 83410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز