یکشنبه ۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

پلیس راهور فراجا از تردد عادی و روان در محورهای شمالی کشور و مسدود شدن محورهای گلستان - سمنان و شاهرود - توسکستان به علت بارش برف خبر داد.

سمنان

به گزارش همشهری آنلاین در حال حاضر تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر رفت و برگشت عادی و روان است. این در حالی است که شب گذشته تا بامداد امروز محور هراز به دلیل کولاک و بارش برف مسدود بود.

در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران - شمال همچنین بارش برف و باران، آزادراه قزوین - رشت بارش باران گزارش شده که نیاز است رانندگان برای تردد در این مسیرهای جوانب احتیاط را رعایت کرده و تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

همچنین در حال حاضر محورهای گلستان - سمنان و شاهرود - توسکستان به علت بارش برف و عدم ایمنی مسدود شد.

در برخی از محورهای استان‌های تهران، مازندران، البرز، اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، قزوین، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان، مرکزی، قم، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کردستان، کرمان، یزد و گلستان بارش برف و باران گزارش می‌شود.

بارش باران در برخی از محورهای استان های گیلان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، بوشهر و خوزستان نیز ادامه دارد که ممکن است به طور مقطعی باعث کندی تردد شود.

کد خبر 834651
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گلستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha