مدت زمان رأی‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری ساعت ۲۴ جمعه دوم اسفند ۱۴۰۲ به پایان رسید.

تصاویر انتخابات 1402 در حسینیه ارشاد

به گزارش همشهری آنلاین، با پایان رسیدن زمان رای گیری رسمی انتخابات، شعب اخذ رای در سراسر کشور موظفند تا آخرین نفر از افراد حاضر در شعب رای گیری کنند.

این انتخابات با اعلام «احمد وحیدی» وزیر کشور صبح روز گذشته ـ جمعه ۱۱ اسفندـ آغاز شد و با توجه به حضور مردم در پای صندوق های رأی، مهلت رأی گیری در سه نوبت ابتدا تا ساعت ۲۰ و سپس تا ساعت‌های ۲۲ و ۲۴ تمدید شد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز صبح روز گذشته در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور در حسینیه‌ امام خمینی(ره)، آراء خود را به صندوق انداختند و با تاکید بر اینکه در انتخابات‌های گذشته گفته‌ام اکنون نیز تکرار می‌کنم که در اولین ساعات ممکن بروید و رای خود را به صندوق بیاندازید، تصریح کردند: از خداوند متعال درخواست می‌کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و نتایج تلاش مردم عزیزمان و دست اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات انشالله به نتایج مطلوب برسدو به نفع ملت ایران تمام شود. (متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

انتخابات پس از دو بار تمدید همچنان درحال برگزاری بود که گمانه زنی‌هایی مبنی بر میزان مشارکت مردم در سراسر کشور و استان تهران در فضای مجازی منتشر شد.

«هادی طحان نظیف» سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگویی تلویزیونی که از شبکه اول سیما پخش می‌شد، درباره آمار اولیه از میزان مشارکت در انتخابات گفت: چون در حال رأی گیری از مردم هستیم طبیعتاً آمار رسمی و مشارکت را باید در انتهای رأی گیری بررسی کنیم؛ بعد از پایان فرآیند اخذ رأی، میزان مشارکت هم اعلام می‌شود. (متن کامل خبر را اینجا بخوانید)

پس از پایان فرآیند رأی گیری، آرای حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها و استان‌ها شمارش و از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود. از آنجا که حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر ۳۰ کرسی در مجلس دارد و ۳ هزار و ۵۴۵ نامزد در صحنه رقابت حضور داشتند، زمان شمارش و اعلام نتایج زمان می‌برد.

همچنین بنابر آمار ۶۱ میلیون و ۱۷۲ هزار و ۲۹۸ نفر می توانستند در انتخابات ۱۴۰۲ شرکت کنند که از این تعداد ۳۰ میلیون و ۹۴۵ هزار مرد و ۱۳۳ نفر و ۳۰ میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۶۵ نفر زن بودند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، حدود ۱۵ هزار نفر برای رقابت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که ۱۲ درصد زن و ۸۸ درصد مرد هستند و ۱۴۴ نفر هم در مجلس خبرگان رهبری تایید صلاحیت شدند.

پیش از این هم اعلام شده بود: انتخابات در چهار حوزه انتخابیه قم، رشت و خمام، آبادان و ملایر به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود. این چهار حوزه، ۱۷۰۰ شعبه داشت که برای هر شعبه پنج صندوق الکترونیکی و در مجموع ۱۰ هزار صندوق الکتریکی در نظر گرفته شد.

بیش از ۳۵۰ خبرنگار و عوامل خبری از ۱۶۰ رسانه و ۲۰ کشور جهان، دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری را از ایران پوشش رسانه‌ای دادند.

احمد عجم پیشتاز شمارش آرا در شاهرود و میامی است

 مهر: شمارش اولیه آراء در شهرستان‌های شاهرود و میامی نشان می‌دهد که احمد عجم تا این لحظه پیشتار است، اما این نتایج قطعی نیست.

 همزمان با بامداد شنبه و با شمارش بخشی از آرا در شهرستان‌های شاهرود و میامی، احمد عجم در این حوزه انتخابیه پیشتاز است.

۲۰۶ صندوق ثابت و ۶۷ صندوق سیار در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی رای‌های مردم را در روز جمعه جمع‌آوری کردند.

گفته می‌شود علی اصغر خانی نماینده کنونی شاهرود و میامی در مجلس رتبه دوم را در شمارش رای‌های مردمی تا این لحظه دارد.

هنوز میزان مشارکت در این حوزه انتخابیه اعلام نشده است.

۳۱ نامزد برای کسب تک کرسی مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه با هم رقابت کردند.

نتایج اولیه انتخابات در لرستان؛ چه کسانی پیشتازند؟ | انتخابات دو حوزه به دور دوم کشید

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اخبار رسیده و آرای شمارش شده تا این لحظه در استان لرستان، انتخابات در حوزه‌های خرم‌آباد و همچنین بروجرد به دور دوم کشیده می‌شود.

پیشتازان انتخابات در خرم‌آباد و چگنی؛ محمدرضا ملکشاهی‌راد، رضا سپهوند، فردی بیرانوند، قدرت ایمانی، هادی هاشمی و داریوش جودکی

بروجرد و اشترینان؛ عباس گودرزی پیروز مطلق است و فاطمه مقصودی، بهرام بیرانوند و جابر انصاری برای رسیدن به دور دوم رقابت سخت و نفسگیری دارند.

در پلدختر و معمولان؛ سید حمیدرضا کاظمی، سلسله و دلفان؛ حسین محمدی، الیگودرز؛ افروغ، دورود و ازنا؛ لک علی‌آبادی، کوهدشت و رومشگان؛ علی امامی‌راد پیشتاز هستند.

نامزد پیشتاز در شهریار مشخص شد | شمارش آرا هنوز نهایی نیست

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه ملارد، شهریار و قدس «محمدرضا گروسی» از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

به گزارش همشهری آنلاین، یک منبع مطلع در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

نخستین نتایج غیررسمی در استان کرمانشاه؛ جزئیات نتایج ۲حوزه انتخابیه

آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه هرسین،صحنه و کنگاور اعلام و با توجه به گذشتن آرا حجت الاسلام احمدی از مرز ۲۰ درصد آرای اخذ شده، انتخابات در این حوزه قطعات تک مرحله ای خواهد بود.

بر اساس این آمار حجت الاسلام وحید احمدی با ۲۲۸۹۱ رأی صدرنشین و نورالدین فرزادی‌پور با ۱۵۰۳۶ در جایگاه دوم قرار دارد.

همچنین در این حوزه علی رضایی با ۱۴۰۸۴ رأی در جایگاه سوم قرار دارد.

همچنین آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه دالاهو و اسلام‌آبادغرب اعلام شد.

بر اساس این آمار از مجموع ۱۱۳ صندوق در حوزه دالاهو و اسلام آباد آرا شمارش شده مجتبی بخشی پور با ۲۰۵۴۱ صدرنشین و علی صابری با ۱۲۹۹۱ رأی در جایگاه دوم قرار دارند.

نامزد پیشتاز در حوزه انتخابیه سمنان، سرخه و مهدیشهر مشخص شد

بعد از شمارش اولیه بخشی از آراء و در نتایجی غیر رسمی عباس گلرو در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه پیشتاز است.

به گزارش همشهری آنلاین، بعد از شمارش بخشی از آرا نتایج اولیه نشان می‌دهد که در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه عباس گلرو تا این لحظه پیشتاز است اما این شمارش قطعی نیست.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر از واجدان حق رأی در حوزه انتخابیه اصلی شهرستان سمنان، حدود ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه فرعی مهدیشهر و بیش از ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در حوزه فرعی شهرستان سرخه هستند.

نتایج اولیه حوزه انتخابیه هرسین،صحنه و کنگاور

به گزارش همشهری بر اساس این آمار حجت الاسلام وحید احمدی با ۱۵۵۱ رأی صدرنشین و نورالدین فرزادی‌پور با ۹۰۷۶ در جایگاه دوم قرار دارد.

همچنین در این حوزه علی رضایی با ۸۱۹۳ رأی در جایگاه سوم قرار دارد.

آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه اورامانات، دالاهو و اسلام‌آباد غرب

آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه اورامانات در شهرستان‌های پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر اعلام شد.

بر اساس این آمار رستگار یوسفی با ۲۲,۵۰۰ رأی نفر اول، محمد رئوف قادری با ۶۲۰۰ نقر دوم و اقبال محمدی با ۴۷۰۰ رأی نفر سوم می‌باشند.

گفتنی است بر اساس این آمار نورالدین یوسفی با ۴۶۰۰ رأی در جایگاه چهارم قرار دارد.

همچنین آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه دالاهو و اسلام‌آبادغرب اعلام شد.

بر اساس این آمار از مجموع ۱۱۳ صندوق در حوزه دالاهو و اسلام آباد آرا شمارش شده مجتبی بخشی پور با ۲۰۵۴۱ صدرنشین و علی صابری با ۱۲۹۹۱ رأی در جایگاه دوم قرار دارند.

چهره برجسته دولت روحانی در رشت رای نیاورد | نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی در رشت مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین، مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه رشت و خمام چهار نفر نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و خمام مشخص شد.

بر همین اساس جبار کوچکی نژاد با ۴۵۶۱۴ رأی، مهدی فلاح با ۳۴۶۸۲، محمد رضا احمدی سنگر با ۳۲۲۷۳ رأی و سید کاظم دلخوش با ۲۹۳۴۷ رأی ۴ نفر نخست این انتخابات هستند.

با این اوصاف به نظر می‌رسد انتخابات به دور دوم نخواهد رفت.

گفتنی است، این آمار به صورت غیر رسمی است.

روح‌الله لک پیشتاز در حوزه انتخابیه دورود و ازنا | چه کسانی در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب بیشترین رای را دارند؟

به گزارش همشهری آنلاین یک منبع مطلع ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

بنابراین گزارش، مطابق آخرین آمار در دورود و ازنا «روح‌الله لک علی‌آبادی» پیشتاز انتخابات بوده است.

یادآور می‌شود، این آمار و نتایج غیرقطعی بوده و هیچ منبع رسمی تاکنون این آمار را تأیید نکرده است.

آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اعلام شد.

همچنین آخرین نتایج غیررسمی حوزه انتخابیه حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب اعلام شد.

بر اساس این آمار فتح‌اله حسینی با ۳۰۶۰۰ رأی نفر اول و محمدرسول محنت‌فر با ۱۴۲۰۰ رأی نفر دوم است.

کاندیداهای پیشتاز در حوزه انتخابیه گلپایگان و کاشان

به گزارش همشهری آنلاین، مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل «مصطفی معینی آرانی» با اختلاف کمی از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

همچنین حسن فدایی، علی اکبر مرتضایی و علیرضا رضا زاده چیمه در این دوره از انتخابات است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار «علی بختیار» از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

همچنین مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه گلپایگان و خوانسار «علی بختیار» با اختلاف کمی از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

همچنین سیدمسعود خاتمی نیز دیگر رقیب بختیار در این دوره از انتخابات است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه یزد و مهریز

با پایان یافتن زمان انتخابات، شمارش آرا در برخی شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر و زارچ آغاز و نتایج آنها مشخص شد.

بر اساس آرا شمارش شده در این شعب، محمدصالح جوکار فعلا پیشتاز است و حسین فلاح یخدانی در رتبه بعدی قرار دارد.

محمدصالح جوکار در مجلس نهم و یازدهم نیز نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی بوده است.

ممکن است با پایان شمارش آرای تمامی شعب اخذ رای در شهرستان‌های یزد، اشکذر و زارچ نتیجه تغییر کند.

همچنین با شمارش آرای برخی شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه مهریز به عنوان پهناورترین حوزه انتخابیه کشور، محمدرضا صباغیان از رقبای خود پیش افتاد.

حوزه انتخابیه مهریز شامل شهرستانهای ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و مروست است که در این حوزه ۵۶ نامزد برای کسب یک کرسی با یکدیگر رقابت کردند.

شمارش آرا تا این لحظه حاکی از پیشتازی صباغیان دارد اما ممکن است با پایان یافتن شمارش آرا در تمامی شعب شهرستانهای یاد شده، نتیجه انتخابات در این حوزه تغییر کند.

محمدرضا صباغیان در مجلس دهم و یازدهم نیز نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس شورای اسلامی بوده است.

اعلام کاندیداهای پیشتاز در شاهین شهر، پلدختر و خمینی شهر

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه شاهین شهر «حسینعلی حاجی دلیگانی» با اختلاف کمی از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

همچنین مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه پلدختر «سید حمیدرضا کاظمی» پیشتاز است.

یک منبع مطلع ضمن تأیید خبر فوق اظهار داشت: این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

وی تاکید کرد: شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

بنابراین گزارش، مطابق آخرین آمار در پلدختر «سید حمیدرضا کاظمی» پیشتاز انتخابات بوده است.

یادآور می‌شود، این آمار و نتایج غیرقطعی بوده و هیچ منبع رسمی تاکنون این آمار را تأیید نکرده است.

احسان یاوری رئیس ستاد انتخابات استان لرستان هم شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات لرستان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات، گفته بود: در این دوره شاهد مشارکت بسیار خوبی در لرستان بودیم.

یاوری در ادامه با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت کشور رأی گیری تا ساعت ۲۴ ادامه داشت، ادامه داد: مشکل خاصی در فرآیند برگزاری انتخابات نداشتیم، و احتمال زیاد نتایج اوایل صبح شنبه اعلام می‌شود.

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه خمینی شهر «محمد تقی نقدعلی» از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه خمینی شهر «حجت الاسلام محمد تقی نقدعلی» با اختلاف کمی از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

در حوزه انتخابیه اصفهان کدام کاندیداها پیشتاز هستند؟

۱۰ نفر اول اصفهان بعد از شمارش نیمی از صندوق‌های اصفهان به شرح زیر است.

۱. حسن کامران

۲. مهدی طغیانی

۳. منصورباقرصاد

۴. عباس مقتدایی

۵. نیره اخوان بیطرف

۶. زهراشیخی

۷. تورج حاج رحیمیان

۸. امیرحسین بانکی‌پور

۹. قدرت ا… خسروشاهی

۱۰. محمود محمودزاده.

جدیدترین نتیجه شمارش آرا در حوزه های انتخابیه آستارا، تالش و صومعه سرا

مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه تالش، رضوانشهر و ماسال «حسن محمدیاری» پیشتاز است.

همچنین یاسر اسلامدوست و محمد شیخان در رده‌های بعدی قرار گرفتند، نیز دیگر رقیب بختیار در این دوره از انتخابات است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

همچنین طبق آخرین نتایج «ولی داداشی» از غلامرضا مرحبا در حوزه انتخابیه آستارا پیشی گرفت.

بر همین اساس ولی داداشی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با ۶۱۷۰ رأی از غلامرضا مرحبا نماینده فعلی مجلس در آستارا جلو زده است.

گفتنی است، شمارش آرا همچنان ادامه دارد.

ضمن اینکه مطابق نتایج اولیه شمارش صندوق‌های شهری و روستایی در حوزه انتخابیه صومعه سرا «عمحمد نقی رنجبر چوبه» از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

همچنین سعید رحمت زاده نیز دیگر رقیب بختیار در این دوره از انتخابات است.

این نتایج مربوط به شمارش اولیه صندوق‌های شهری و روستایی بوده و نتایج تجمیع صندوق‌ها به طور رسمی اعلام نشده است.

شمارش آرا هنوز نهایی نشده است.

کدام کاندیداها در استان بوشهر پیشتاز هستند؟

بر اساس آمار غیر رسمی در حوزه انتخابیه شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی برای دومین بار متوالی به عنوان نماینده مردم انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم نیز جعفر پورکبگانی پیشتاز انتخابات است.

موسی احمدی در حوزه انتخابیه جنوب استان بوشهر مجدداً انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان نیز غلامحسین زارعی پیشتاز است و غلامحسین کرمی دوم شد.

نتایج غیر رسمی انتخابات مجلس شورای اسلامی در همدان

این نتایج غیر رسمی است و احتمال تغییر این آمار وجود دارد.

حاجی بابایی پیشتازِ نتایج غیر رسمی همدان است

اخبار غیررسمی در حوزۀ انتخابیه همدان و فامنین تا ساعت یک بامداد از پیشتازی حمیدرضا حاجی بابایی خبر می‌دهد و پس از او عباس صوفی و سپس احمد حسین فلاحی قرار دارند.

حاجی بابایی ۵۶۰۰
صوفی ۳۴۳۸
فلاح ۱۷۱۸

پیشتازی آزادی خواه در ملایر

طبق آخرین خبرها به احتمال زیاد آزادیخواه رأی اول است.

مصطفوی پیشتاز در رزن و درگزین

در حوزه انتخابیه رزن و درگزین سید ابوالحسن مصطفوی غمام پیشتاز است.

لازم به ذکر است این آمار غیر رسمی است و احتمال تغییر وجود دارد.

در استان هرمزگان کدام کاندیداها پیشتاز هستند؟

طبق اطلاعات رسیده آمار شمارش در هرمزگان به صورت غیررسمی به شرح ذیل است.

در غرب هرمزگان احمد جباری پیشتاز آرای حوزه انتخابیه بندر لنگه، پارسیان، بستک و کیش است.

در شرق هرمزگان شهرستان های میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد نیز سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی جلوتر از سایر رقبا قرار دارد.

در مرکر هرمزگان، احمد مرادی، محمد آشوری، فاطمه جراره، عباس امینی و عامری در حال رقابت تا رسیدن به ۳ کرسی قطعی هستند.

در خبرگان نیز پیروزی حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی مسجل شد.

مشارکت در هرمزگان طبق اطلاعات رسیده ۵۵ درصد است.

انتخاب مجدد نماینده کنونی حوزه نی‌ریز استهبان؟

مطابق نتایج اولیه شمارش آرا در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان فرهاد طهماسبی تا این لحظه با ۳۳ هزار رأی و اختلاف حدوداً ۱۰ هزار رأی با نفر دوم بیشترین رأی را به دست آورده و پس از وی الله‌داد سلیم‌پور و سپس بنی اسدی قرار دارند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در حوزه انتخابیه استهبان نی ریز بختگان با حدود ۱۹۰ صندوق اخذ رأی دیروز به پایان رسید.

بنا به گفته فرماندار نی ریز به عنوان رئیس این حوزه انتخابیه، جمعیت حوزه انتخابیه نی‌ریز، استهبان و بختگان ۱۸۷ هزار و ۲۹۷ نفر است که از این تعداد، ۱۴۳ هزار و ۲۸۰ نفر واجد شرایط رأی دادن بودند و از این تعداد ۶۶ هزار و ۱۶۷ نفر در شهرستان نی‌ریز، ۵۳ هزار و ۲۳۹ نفر در شهرستان استهبان و ۲۳ هزار و ۸۷۴ نفر در شهرستان بختگان واجد شرایط رأی دادن بودند.

کد خبر 835973

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha