جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
۰ نفر

فردا ۴بازار میوه و تره‌بار در یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح می‌شود تا شمار بازارهای میوه و تره‌باری که در دوره حاضر مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده به ۳۲عدد برسد.

بهره برداری از دو بازار میوه و تره بار در منطقه 17 تهران

همشهری آنلاین- سید محمد فخار: در طول تاریخ انقلاب به طور متوسط هر دوماه یک بازار میوه و تره بار در تهران افتتاح شده اما در دوره شهرداری علیرضا زاکانی، هر ماه یک بازار به شمار میادین میوه و تره‌بار تهران افزوده شده است. پیش از این روز ۲۰بهمن سال ۱۴۰۲ همزمان با یکصدمین پویش امید و افتخار ۲۲ میدان و بازار میوه تره بار در تهران افتتاح شده بود. به این ترتیب با افتتاح فردا تعداد میادین میوه و تره‌بار تهران به ۳۲۰عدد می‌رسد.

در رویداد صد و بیستم پویش امید و افتخار، مراسم افتتاح ۴ بازار میوه و تره بار در مناطق ۲۲،۶،۹ و ۱۱ انجام می‌شود. بازار میوه و تره بار زاگرس در منطقه ۲۲ واقع در بلوار اردستانی - خیابان کرمانشاه - خیابان زاگرس؛ بازار میوه و تره بار شهید گمنام در منطقه۶ واقع در بزرگراه شهید گمنام حدفاصل خیابان‌های بوعلی و جهانمهر؛ بازار میوه و تره بار فیروزآبادی در منطقه ۹(خیابان بدرالزمان قریب، روبه روی گذرگردشگری و بازار میوه و تره بار غدیر واقع در منطقه۱۱(تقاطع خیابان امام خمینی و کمالی) چهار بازاری هستند که در روز شنبه همزمان با یکصد و بیستمین پویش امید و افتخار افتتاح خواهند شد.

راه اندازی ۳۲بازار میوه و تره بار در ۳۲ ماه

کد خبر 850717

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha