دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۳
۰ نفر

گروه ورزشی: مجید جلالی، مربی و کارشناس فوتبال ایران از ادامه فعالیت‌های آموزشی خود طی هفته‌های آینده خبر داد و تاکید کرد که هیچ موضوعی او را دلسرد نخواهد کرد.

 وی تصریح کرد: «من مشغول فعالیت‌های خودم هستم و طی هفته‌های آینده کلاس‌های دوروزه مربیگری را در شهرهای مراغه و یاسوج برگزار خواهم کرد.»

جلالی ادامه داد: «دوست ندارم ذهنم را درگیر مسائل حاشیه‌ای کنم. من مشکلات فوتبال را خوب می‌شناسم. پاسخ بسیاری از سئوالات را هم دارم. مثلا اینکه می‌دانم چه عواملی باعث می‌شود امثال من کنار گذاشته شوند اما اصلا نمی‌خواهم به این مسائل فکر کنم.»وی در خصوص آینده کاری خود تاکید کرد: «هیچکس نمی‌تواند من را نادیده بگیرد.

البته من به آینده امیدوار هستم اما دوست ندارم به طور مداوم از مربیگری به کارشناسی و از کارشناسی به مربیگری تغییر قالب بدهم. این مسئله من را از اهداف اصلی‌ام دور می‌کند.»کارشناس فوتبال کشورمان همچنین در خصوص شایعات اخیر درباره برنامه 90نیز واکنش نشان داد.

جلالی گفت: «هیچکس نمی‌تواند تاثیرگذاری برنامه 90در فوتبال ایران را انکار کند. این مسئله دلیل روشنی دارد که به شخصیت فردوسی‌پور برمی‌گردد چون اولا آدم مستقلی است و به هیچ‌وجه وارد آلودگی‌های فوتبال نشده است و مهم‌تر اینکه فردوسی‌پور نگاه بی‌طرفانه‌ای دارد.»

وی ادامه داد: «90در بخش فرهنگ‌سازی باید قوی‌تر کار کند. من این مسئله را به خود فردوسی‌پور هم گفته‌ام اما واقعیت ماجرا این است که جداکردن نود و فردوسی‌پور از یکدیگر و یا به عبارتی حذف 90 اشتباه جبران ناپذیری است.

چون عادل و برنامه‌اش حالا نزدیک به 10 سال است که خود را پاک نگه داشته‌اند. بنابراین مستحق حمایت و پاداش هستند نه تعطیلی یا تغییر ماهیت.»

کد خبر 86902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز