شنبه ۲۷ آبان ۱۳۸۵ - ۱۹:۳۳
۰ نفر

گروه اقتصادی: دارندگان خودرو در صورت تغییر نشانی و یا ضرورت اصلاح نشانی می‌توانند با مدارک شناسایی معتبر و مالکیت خودرو به مراکز پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور و یا دفاتر خدمات دولت الکترونیک در سطح شهرها مراجعه نمایند.

به گزارش شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی کشور علاوه بر این دارندگان خودرو می‌توانند با استفاده از پایگاه خدمات اینترنتی پلیس به نشانی رایانه‌ای www.epolice.ir  مراجعه و بر اساس دستورالعمل‌های پایگاه رایانه‌ای پلیس اطلاعات لازم را دریافت نمایند. این شرکت تاکید کرده است که خدمات تغییر نشانی هزینه‌ای ندارد و افراد با مراجعه به مراکز یادشده و یا نشانی اینترنتی اعلام شده نشانی خود را اصلاح کنند. بر اساس اعلام این شرکت کارت سوخت تنها در نشانی ثبت‌شده در پلیس راهنمایی و رانندگی توزیع می‌شود و دارندگان خودرو بدون اصلاح نشانی نمی‌توانند کارت هوشمند دریافت کنند.مدارک مورد نیاز برای مراجعه حضوری شامل اصل شناسنامه یا بنچاق خودرو و سند قطعی مالکیت و شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و یا پاسپورت و مدارک تأیید  نشانی محل سکونت است.
بر اساس اعلام شرکت پالایش و پخش فراورده‌های نفتی دارندگان موتورسیکلت در مورد کارت سوخت نباید نگران باشند و بر اساس اطلاعیه‌های رسمی که منتشر می‌شود زمان توزیع کارت سوخت دارندگان موتورسیکلت و نحوه توزیع کارت‌های آنان اعلام می‌شود.
پیش از این، برخی منابع به نقل از مسئولان شرکت پست اعلام کرده بودند که دارندگان خودرو برای تغییر نشانی باید به مراکز پستی مراجعه کنند که با اعلام شرکت پالایش و پخش این امر روشن و نحوه مراجعه دارندگان خودرو برای تغییر نشانی به‌صورت رسمی مشخص و تعیین شده است.
کد خبر 8718

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز