همشهری آنلاین: بیست و یکمین دوره رقابت‌های تکواندوی قهرمانی آسیا از چهارم خرداد ماه به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود و تا ۸ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

لوگوی تکواندوی قهرمانی آسیا/ازبکستان

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات از چهارم خردادماه به مدت 4 روز در سالن "کاخ ورزش" تاشکند برگزار خواهد شد که نمایندگان کشورمان در دو بخش مبارزه و پومسه به مصاف رقبای خود می‌روند.

بر اساس برنامه اعلام شده ثبت نام تیم‌ها طی روزهای 31 اردیبهشت تا 3 خرداد ماه در "هتل ازبکستان" برگزار خواهد شد. تمرین تیم‌ها در این مدت در محل سالن‌های تمرین مجاور سالن برگزاری مسابقات برنامه‌ریزی شده است.

جلسه هماهنگی داوران شنبه 3 خرداد در محل سالن اصلی مسابقات برگزار خواهد شد و قرعه‌کشی مسابقات و جلسه هماهنگی مربیان ساعت 16 تا 18 در هتل ازبکستان انجام می‌شود.

یکشنبه 4 خرداد در اولین روز مسابقات، رقابت‌های پومسه از ساعت 9 صبح به وقت محلی در "کاخ ورزش" تاشکند آغاز می‌شود و مراسم افتتاحیه در همین روز از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که رئیس فدراسیون جهانی نیز حضور خواهد داشت.

دوشنبه 5 خرداد رقابت‌های "کیورگی" یا همان مبارزه با برگزاری پیکارهای اوزان سبک آغاز می‌شود که از تیم ملی ایران فرزان آشورزاده در وزن سوم تیم مردان و فرشیدی رشیدی در وزن دوم تیم بانوان به دیدار رقبای خود می‌روند.

سه‌شنبه 6 خرداد در سومین روز مسابقات، از تیم مردان بهنام اسبقی و علیرضا نصر آزادانی در اوزان چهارم و پنجم و پریسا قربانی، سوسن حاجی‌پور و پریسا فرشیدی به ترتیب در اوزان سوم، چهارم و پنجم بانوان مبارزات خود را آغاز می‌کنند.

در آخرین روز این دوره از رقابت‌ها نیز 7 خرداد شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در اوزان ششم و هشتم بانوان، مهدی خدابخشی، یوسف کرمی و مرتضی شیری در اوزان ششم، هفتم و هشتم مردان به مصاف حریفان می‌روند.

طبق برنامه، مسابقات از ساعت 9 صبح تا 12 در بخش مقدمانی پیگیری خواهد شد، رقابت‌های نوبت عصر از ساعت 14 تا 17 دنبال می‌شود و از ساعت 18 نیز پیکارهای مرحله نیمه نهایی و پایانی و ساعت 20 مراسم توزیع مدال‌ها برگزار خواهد شد.

بازگشت تیم‌ها نهم اردیبهشت ماه خواهد بود.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در بیستمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا که به میزبانی هوشیمینه ویتنام برگزار شد، موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در بخش آقایان شد.

 

کد خبر 256912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز