تیتر سه زیرسرویس
-
مسابقه عکاسی تهران دوستداشتنی؛ خاطرات خود از پایتخت را زنده نگه دارید!
تهران، با تمام شلوغیها و زیباییهایش، همیشه فضایی برای خاطرهسازی دارد. مسابقه بزرگ تهران دوستداشتنی با شعار «یه ایران دوستش داره»، فرصتی فراهم کرده تا شهروندان این کلانشهر، خاطرات خود را از زوایای مختلف به اشتراک بگذارند و با هم داستانهای شهر را روایت کنند.
-
شماره شما چند میلیون است؟
این روزها تابلوهای ارغوانی سطح شهر تهران، از قرعهکشی بزرگ جایزههای میلیاردی حکایت دارد.
-
آیا مهندس جعفرپور مخابرات ایران را متحول خواهد کرد؟
با انتخاب مهندس جعفرپور به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، انتظارات و امیدهای زیادی در میان کاربران این اپراتور اینترنتی شکل گرفته است.
-
نخستین سامانه تمام الکترونیک بیمه مرهونات بانکی رونمایی شد
از نخستین سامانه تمام الکترونیک بیمه مرهونات بانکی توسط بیمه تجارتنو و بانک تجارت در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۴ رونمایی شد.
-
بیمه تجارتنو رکورد زد؛ شاخصها قد کشیدند
کارنامه هفتماهه 1403 بیمه تجارتنو، نشان از شکسته شدن یک رکورد در فروش و افزایش در شاخصهای عملکردی دارد و پیشبینی میشود که در پایان سال ۱۴۰۳ سهامداران «بنو» شاهد یک اتفاق مثبت از جنس ثروتافزایی مستحکم و پایدار باشند.
-
رویداد Innovators’ Meetup 2024 با هدف انتقال تجربه میان مخترعان برگزار شد
رویداد Innovators’ Meetup2024 با هدف تبادل تجربه میان مخترعان و نوآوران و با حضور مدیر اجرایی و برنامهریزی استراتژیک فدراسیون بینالمللی مخترعین (IFIA) در ژنو سوئیس برگزار شد.
-
دیپلماسی فولاد اکسین افزایش توان رقابتی با شرکتهای خارجی است / تولید محصولات خاص در اکسین برای خنثیسازی تحریمها
مهندس علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین با بیان اینکه درهای فولاد اکسین به روی همه شرکت های دانشبنیان و توانمند داخلی برای جهش تولید باز است، گفت: اکسین با تامین نیاز صنایع استراتژیک کشور، به شایستگی توانایی خود را اثبات کرده است.
-
گزارش بازاریابی دیجیتال در ایران سال 1402
وضعیت بازار تبلیغات دیجیتال ایران در سال 1402 به روایت یکتانت.دومین روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال در ایران منتشر شد.
-
شرکت عالیفرد صادرکننده نمونه ملی 1403
شرکت عالیفرد (سن ایچ) در بزرگداشت روز ملی صادرات، طی مراسمی که از سوی سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و نهم مهرماه برگزار شد، بهعنوان صادرکننده نمونه ۱۴۰۳ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس این عنوان شد.
-
همسفر با کاپیتان مالت ایچ در مسیری ماجراجویانه؛ نگاهی به کمپین نوشیدنی مالت ایچ
برند مالت ایچ در تابستان امسال از کمپین خلاق و ماجراجویانه خود رونمایی کرد. این برند که طی چند سال اخیر با نوآوریهای خود به دنبال خلق تجربههای متفاوت برای مخاطبانش بوده است، این بار نیز در فضای آفلاین و دیجیتال با کمپینی با شعار " این یک داستان نوشیدنیست! " حضور یافت.