شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه توئیتر با ایجاد تغییری کوچک، به کاربران ایرانی، کوبایی و کاربران ۲۶ کشور دیگر امکان داد تا در تنظیمات کاربری خود، نام کشورهایشان را انتخاب کنند.

توئیتر

براساس گزارش Mashable، اين تغيير به ظاهر جزئي كه از روز سه‌شنبه و بدون هيچ جنجال رسانه‌اي در توئيتر ايجاد شده، به كاربران 28 كشور جهان امكان مي‌دهد از ويژگي‌هاي متنوعي كه تا پيش از اين به آنها دسترسي نداشتند، استفاده كنند.

تا به‌ امروز، كاربران ايراني يا كوبايي در حين ثبت نام نمي‌توانستند نام كشور خود را انتخاب كنند و بايد نام كشوري ديگر و يا عنوان جهان را انتخاب مي‌كردند. اما با ايجاد تغييرات جديد كاربران مي‌توانند موقعيت خود را انتخاب كرده و از گزينه تاييد هويت دو مرحله‌اي كه يكي از كليدي‌ترين ويژگي‌هاي امنيتي توئيتر به شمار مي‌رود، بهره ببرند. با اين‌همه كاربران ايراني و كوبايي هنوز نمي‌توانند شماره موبايل خود را براي انجام مراحل امنيتي به توئيتر بدهند.

توسعه‌دهندگان در اين كشورها،‌به جز ايران و كوبا، اكنون مي‌توانند به سكوي توسعه‌دهندگان توئيتر دسترسي يابند، روندي كه نيازمند شماره موبايل رسمي و مجاز است.اين تغيير همچنين به توئيتر امكان خواهد داد آمار كاربران خود را با دقت بيشتري دنبال كند.

کد خبر 285850

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha