یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۱
۰ نفر

آلاسکا‌: زوج مسنی که در حیاط خانه‌شان اقدام به کاشت مواد مخدر کرده بودند در دادگاه ادعای عجیبی را مطرح کردند تا از مخمصه نجات پیدا کنند که در نهایت موفق نشدند

به دنبال گزارش همسایه‌ها، پلیس وارد خانه این زوج شد و پس از پیدا کردن مواد مخدر کاشته شده آنها را دستگیر کرد. اما این زوج در دادگاه ادعا کردند که دلیل کاشت مواد مخدر این بوده که شخصی به آنها گفته است این اقدام موجب می‌شود که همه انرژی‌های منفی از خانه‌شان خارج شود.

با طرح این ادعا قاضی مجبور شد چند جلسه دادگاه دیگر برگزار کند تا با دلایل قانونی ادعای آنها را رد و این زوج را به حبس و پرداخت جریمه محکوم کند. 

سارقان با عاطفه

کالیفرنیا: یک زوج سارق برای اینکه بتوانند فرزندشان را که در کشور دیگری زندگی می‌کرد، ملاقات کنند، برای یک سرقت بزرگ برنامه‌ریزی کردند. این زوج تصمیم گرفتند موجودی صندوق یک فروشگاه که از فروش خوبی برخوردار بود را سرقت کنند.

به همین دلیل با استفاده از سلاح قلابی کارمندان فروشگاه را در ساعات پایانی شب تهدید کردند تا هرچه پول در صندوق است به آنها بدهند. اما یکی از کارمندان آژیر خطر را به صدا درآورد  و این زوج سارق پیش از اینکه بتوانند فرار کنند به دام پلیس افتادند.

این در حالی بود که آنها پس از دستگیری با گریه و زاری دلیل این سرقت را شرح می‌دادند و از پلیس می‌خواستند آنها را آزاد کند. به گفته این زوج سارق، آنها در طول‌ سال‌ها هرگز دستگیر نشده بودند و با همین شیوه امور زندگی خود و فرزندشان که در کشور دیگری زندگی می‌کرد را می‌گذراندند.

لو رفتن با کیف پول

لندن: هر چند روز به روز سارقان با استفاده از شیوه‌های مختلف به طرز ماهرانه‌تری دست به سرقت می‌زنند اما یک جوان سارق به دست خودش به دام پلیس افتاد. این جوان 32ساله از یک خانه ویلایی مقدار زیادی لوازم ارزشمند سرقت کرد و همه آنها را در وانتی که با خودش آورده بود بار زد. اما از آنجایی که می‌دانست ساکنان خانه تا روز بعد باز نمی‌گردند تصمیم گرفت از حمام این خانه استفاده کند.

او پس از اینکه دوش گرفت از خانه خارج شد اما فراموش کرد کاپشنش را که در آن کیف پول و مدارک شناسایی‌اش وجود داشت، ببرد. از سوی دیگر ساکنان این خانه هم زودتر از موعد مقرر از سفر بازگشتند و پیش از اینکه این سارق فرصت کند برای برداشتن کاپشنش بازگردد، در خانه خودش به دام پلیس افتاد. گفتنی است او مدارک شناسایی‌اش را هم جعل کرده بود اما فراموش کرده بود نشانی‌اش را تغییر دهد.

شیطنت خطرناک

مادرید:  پسربچه‌ای که برای فرار از رفتن به میهمانی اقدام به رانندگی کرده بود دردسر زیادی برای والدینش به‌وجود آورد. این پسر 7 ساله به هیچ وجه حاضر نبود با والدینش به منزل یکی از اقوام برود و در فرصتی که پدرش سوئیچ خودرو را روی میز گذاشته بود
آن را قاپ زد و پشت فرمان نشست.

این پسربچه اقدام به رانندگی کرد اما از آنجا که در رانندگی تسلط نداشت پس از طی مسافتی 2 کیلومتری با درختان کنار خیابان برخورد کرد و سپس وارد حیاط یک خانه شد. به این ترتیب والدین این کودک باید ضمن پرداخت جریمه‌ها به دلیل مراقبت نکردن از فرزندشان در دادگاه حضور پیدا کنند. گفتنی است، این پسربچه به پلیس گفت، قصد داشته با خودرو به اداره پلیس برود و در آنجا از والدینش که قصد داشتند به زور او را به میهمانی ببرند، شکایت کند.

کد خبر 100186

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز