مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۶ تیر ۱۳۸۵ - ۱۴:۳۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت متروی تهران از دولت گلایه کرد که به‌‌رغم تبلیغات وسیع درباره حمایت از حمل‌ونقل عمومی در شهرهای بزرگ، امسال هیچ اعتباری به متروی تهران پرداخت نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، محسن هاشمی امروز در مراسم افتتاح ایستگاه‌های دروازه شمیران و سبلان با اشاره به موانع اجرایی تبصره 13 قانون بودجه سال 85 گفت: به‌رغم تبلیغات دولت مبنی بر وجود ارقام ریالی و ارزی قابل ملاحظه در بودجه سال 85، هنوز شیوه تقسیم اعتبارات بین کلانشهرها و تهران بزرگ مشخص نشده است.

وی افزود: تاکنون هیچ مبلغی حتی یک ریال یارانه توسط دولت و سازمان برنامه‌ریزی در اختیار متروی کلان شهرها گذاشته نشده است.

هاشمی تأکید کرد قول‌های داده شده به مردم برای راه اندازی ایستگاه‌های جدید و افزایش تعداد ایستگاه‌ها از 42 تا به 46 ایستگاه تا پایان سال بر اساس تعهدات دولت برای کمک به مترو بوده است.

درخواست قالیباف برای تدبیر
محمدباقر قالیباف شهردار تهران نیز در این مراسم خواستار تدبیر دولت برای استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی پس از سهمیه‌بندی بنزین شد.

به گزارش سایت تهران‌سما، قالیباف گفت: خواست ما از دولت این است که تدبیری بیندیشد تا آژانس‌ها، تاکسی‌های پلاک قرمز و خودروهای پلاک موقت بتوانند پس از سهمیه‌بندی شدن بنزین از همه ظرفیت خود برای جابجایی مسافر در طول روز استفاده کنند.

کد خبر 1004

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز