سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۵ - ۰۶:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مادر و دو فرزندش پس از 9 روز ماندن در برف توسط ماموران امداد نجات یافتند.

به گزارش سی ان ان، یک خانواده 4 نفره که 9 روز قبل در جاده های فرعی "اورگان" در آمریکا گم شده بودند بلاخره با تلاش ماموران امداد نجات پیدا کردند.

"کتی کیم"30 ساله به همراه دو دختر 4 ساله و 7 ماهه و همسرش از سفر بازمی گشتند که بر اثر برف شدید و لغزندگی جاده اتومبیلشان از جاده منحرف شد و آنها در انبوهی از برف گرفتار شدند.

از آنجایی که آنها از جاده فرعی و بسیار کم رفت و آمد استفاده کرده یودند تا مسیرشان کوتاهتر شود هیچکش متوجه آنها نشد و در نهایت پس از چند روز غیبت متوالی آنها بلاخره خانواده آنان که از برنگشتن آنها نگران شده بودند ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

تلاش ماموران پلیس طی چند روز گذشته برای یافتن این خانواده 4 نفره که امکان زنده ماندنشان بسیار کم بود بلاخره نتیجه داد و گروه گشت با هلی کوپتر این زن را که از میان انبوه برف در حال تکان دادن چتر بود را پیدا کردند.

در حالی که خانم کیم که در سلامتی کامل به سر می برد ادعا کرده است که در تمام این روزها با آتش زدن لاستیکهای اتومبیل و روشن گذاشتن آنها خود را گرم می کرده اند از شوهر وی هنوز اثری پیدا نشده است.

ظاهرا آقای کیم دو روز پیش زمانی که دیگر از رسیدن کمک ناامید شده بوده است با پای پیدا یه دنبال کمک رفته و هنوز بازنگشته است.

تلاش برای پیدا کردن این پدر فداکار همچنان ادامه دارد.

کد خبر 10151

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز