همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی گفت: مسیری که طی خواهیم کرد علاوه بر اهداف درون سازمانی، آماده شدن برای حضور در میدان تهدیدات جدید است.

به گزارش واحد مرکزی خبر از یزد، سردار اسماعیل احمدی مقدم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان یزد افزود: ما نمی‌وانیم با ابزار و روش های سنتی به نبرد این تهدیدات برویم، تهدیداتی که در آن دشمن اصلا دیده نمی‌ود و با جرائمی جدید در فضای مجازی اقدام می‌کند.

وی گفت: باید این فضای جدید را بشناسیم که یک بعد آن سیطره بر افکار عمومی و بعد دیگر نیز ارتقای قابلیت‌های اطلاعاتی، فناوری، اجتماعی، علمی و پژوهشی است.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: خوشبختانه در طول برنامه چهارم که برنامه اوج گیری نیروی انتظامی بود اقدامات خوبی صورت گرفته است که در برنامه پنجم نیز تکمیل خواهد شد.

سردار اسماعیل مقدم همچنین با تاکید بر لزوم جریان شناسی، بصیرت و آگاهی سیاسی نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی نیز در حوادث بعد از انتخابات در کنار مردم عزیز توانست از کیان نظام انقلاب و مردم دفاع کند با هوشیاری و بصیرت در میدان بایستد و با همکاری مردم این توطئه‌ها را خنثی کند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حماسه غرور آفرین حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان داد ملت ایران بعد از 31 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان بر آرمان‌های آن ایستادگی می‌کند. 

کد خبر 101802

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز