جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۳
۰ نفر

آتلانتا: یک گورخر فراری باعث شد تا عصر روز پنجشنبه گذشته، تردد خودروها در یکی از شلوغ‌ترین بزرگراه‌های آتلانتا مختل شود

داستان از این قرار بود که این گورخر در باغ‌وحش به همراه مربی خود مشغول تمرین بود که ناگهان از این مکان گریخت و وارد بزرگراه شد.

به همین دلیل 6خودروی گشت پلیس به همراه تعداد زیادی مامور با پای پیاده به تعقیب گورخر پرداختند و در نهایت پس از 40 ساعت تعقیب و گریز، این حیوان به دام پلیس افتاد؛ البته پس از اینکه پلیس تمام راه‌های منتهی به این بزرگراه را مسدود کرد. این ماجرا باعث شد تا پنجشنبه عصر همه شهروندان عبورکننده از این بزرگراه چند ساعت دیرتر به مقصد برسند.

ماجرای مدال نقره و دندان شکسته

برلین: یکی از ورزشکاران آلمانی حاضر در رقابت‌های المپیک زمستانی 2010 ونکوور، در مراسم توزیع جوایز شرمنده شد. ماجرا از این قرار بود که عکاسان در مراسم توزیع جوایز از او خواستند تا مدال نقره خود را گاز بگیرد.

این ورزشکار هم با شدت هرچه تمام‌تر این کار را انجام داد اما از بخت بد وی، یکی از دندان‌های جلوی او شکست. او که نمی‌خواست با دندان شکسته عکس بگیرد بلافاصله به دندانپزشک مراجعه و دندان شکسته خود را ترمیم کرد.

از آن روز به بعد این ورزشکار به سوژه اصلی خبرنگاران تبدیل شده است. وی به خبرنگاران گفت: با اینکه دندانم شکست اما احساس درد نکردم و فقط برای اینکه عکس‌هایم با دندان شکسته در روزنامه‌ها منتشر نشود بلافاصله به دندانپزشکی رفتم. جالب اینکه هنگامی که وی از دندانپزشکی بازگشت دوباره با دندان ترمیم شده، مدال نقره خود را گاز گرفت اما این‌بار دندان او نشکست.

شناسایی سارق از راه دور

نیویورک‌: یک مرد ثروتمند که تلفن همراهش را گم کرده بود علاوه بر یافتن گوشی، موفق شد هویت سارق را نیز فاش کند و در اختیار پلیس قرار بدهد. این مرد، تلفن همراه خود را که 400 دلار قیمت داشت داخل خودرو‌اش رها کرد و به همین دلیل سارق با شکستن یکی از شیشه‌های خودرو، گوشی گران‌قیمت را به سرقت برد.

با توجه به اینکه گوشی این مرد به رایانه شخصی‌اش در منزل متصل بود و تبادل اطلاعاتی میان این دو دستگاه صورت می‌گرفت، بلافاصله پس از آگاه شدن از سرقت گوشی به خانه رفت و با روشن کردن رایانه منزل خود، موقعیت گوشی به سرقت رفته را شناسایی کرد. البته این پایان ماجرا نبود؛ چون وی توانست از راه دور، دوربین گوشی را فعال کند و از چهره سارق چند عکس بگیرد. او سپس با ارسال این اطلاعات برای پلیس، زمینه دستگیر شدن سارق بدشانس را مهیا کرد.

سوم بهتر از دوم

ونکوور: این روزها اخبار مربوط به بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور، در صدر اخبار رسانه‌های جهان قرار دارد. در همین رابطه دیروز خبر جالبی منتشر شد. یک دانشمند در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها مدعی شد که ورزشکاران حاضر در المپیک باید تلاش کنند به جای کسب مدال نقره، مدال برنز بگیرند؛

چون در این‌صورت احتمال ابتلای آنها به افسردگی کاهش خواهد یافت. این دانشمند می‌گوید: احتمال افسردگی ورزشکارانی که مدال برنز می‌گیرند نسبت به افرادی که مدال نقره را به خود اختصاص می‌دهند بسیار کمتر است.

ورزشکارانی که نقره می‌گیرند همواره خود را سرزنش می‌کنند که چرا تلاش بیشتری انجام نداند اما افرادی که در جدال برای کسب عنوان سومی، برنز گرفته‌اند احساس یک ورزشکار پیروز را دارند. پس اگر شما ورزشکار هستید سعی کنید به جای دوم شدن، همواره سوم شوید.

کد خبر 101849

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز