سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۵۰
۰ نفر

امام جمعه مسجد مکی اهل سنت زاهدان اعلام کرد:

خبر دستگیری موفقیت‌آمیز عبدالمالک ریگی هم مایه خوشحالی ما و هم در سطح سیستان و بلوچستان باعث خوشحالی مردم شد؛ چراکه مردم استان آرامش و امنیت و وحدت را بین فرق اسلامی در منطقه می‌خواهند. ریگی بی‌سواد و شرور و عامل ناامنی بود. مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی در گفت‌وگو با مهر با بیان این مطلب گفت: ایجاد ناامنی، راه بندی، حمله انتحاری و کشتار مردم چیزی است که هیچ‌یک از مردم استان مخصوصاً برادران اهل سنت و همچنین برادران شیعه راضی به آن نیستند.

شادی مردم

قشرهای مختلف مردم شهرستان خاش با خوشحالی از تلاش‌های دستگاه‌های امنیتی کشور در دستگیری عبدالمالک ریگی تشکر کردند. حجت‌الاسلام میری امام جمعه شهرستان خاش  گفت: خون افراد بی‌گناه و مظلوم مردم شیعه و سنی در این دنیا، دامان این فتنه گر را گرفت و در قیامت نیز به اشد مجازات می‌رسد.

مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش نیز گفت: دستگیری شرور عبدالمالک ریگی، باعث شعف و شادمانی ملت ایران به‌ویژه مردم استان سیستان و بلوچستان شد.

مولوی یعقوب حسین بر، رابط نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان خاش هم با ابراز خوشحالی از دستگیری عبدالمالک ریگی گفت: قدرت و عظمت دستگاه‌های امنیتی کشور برای دشمنان اسلام و نظام  به‌ویژه آمریکا و انگلیس که با پرورش افراد خودفروخته‌ای مانند مالک درصدد ضربه زدن به کشور ما هستند، محرز شد تا به فکر فتنه و توطئه و ازهم‌پاشیدگی وحدت و اخوت اسلامی مردم کشور ما نباشند.

گزارش‌های دیگری نیز از استان‌های شرقی کشور رسیده است که نشان‌دهنده شادی مردم از دستگیری سرکرده تروریست‌های جندالله است.

پیام تبریک وزیر اطلاعات

در پی دستگیری سرکرده گروهک ریگی، وزیر اطلاعات پیام تبریکی خدمت مقام معظم رهبری صادر کرد.متن این پیام به شرح زیر است:

محضر مبارک حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری
با سلام و تحیت وافر، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) در سالروز آغاز ولایت و امامت حضرت حجت‌بن‌الحسن المهدی(عج) دستگیری شرور تروریست عبدالمالک ریگی، عنصر خبیث و باسابقه شرق کشور را که توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام شده است خدمت حضرتعالی تبریک و تهنیت گفته، دعای خیر شما را استدعا داریم. امیدواریم با عنایت ویژه خداوند سبحان و انفاس قدسیه ائمه معصومین(ع) و رهنمودهای حکیمانه حضرتعالی در راه حفظ اقتدار جمهوری اسلامی و تامین امنیت مردم مومن و صبور کشورمان بیش از پیش ادای وظیفه نماییم.

حیدر مصلحی

کد خبر 102221

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز