چهارشنبه ۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۱
۰ نفر

گروه سیاسی: در پی دستگیری سرکرده گروهک تروریستی ریگی، آیت‌الله‌العظمی مکارم شیرازی و آیت‌الله العظمی نوری همدانی در مورد این موضوع اظهارنظر کردند.

به گزارش مهر، آیت‌الله‌العظمی ناصر مکارم شیرازی 5اسفند در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم ضمن تبریک فرارسیدن روز نهم ربیع‌الاول، سرآغاز امامت حضرت مهدی(عج) گفت: در آستانه این روز، مرد شرور، سفاک، بی‌رحم و جنایتکار کم‌نظیر به دام افتاد و امیدوارم که درس عبرتی برای بقیه شروران و جانیان باشد که بدانند عاقبت کار آنها کجاست.

وی با بیان اینکه این پیروزی باعث سرافرازی نظام و نیروهای مختلف کشور شده است، افزود: البته نیروهای نظامی و امنیتی باید به هوش باشند که بتوانند جلوی شرارت‌های دیگر را بگیرند و امنیت را برقرار کنند، زیرا در سایه امنیت است که پیشرفت و توسعه محقق می‌شود و اگر نعمت امنیت نباشد، کاری نمی‌توان انجام داد.

آیت‌الله العظمی حسین نوری همدانی نیز در قم گفت: دستگیری عبدالمالک ریگی از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) جهان را مبهوت کرد.

به گزارش ایرنا، وی 5اسفند افزود: دستگیری عبدالمالک ریگی قدرت بالای سازمان اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد. آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی عبدالمالک ریگی را منشأ فساد و شرارت دانست و گفت: دستگیری او کار بزرگی است و قدرت اطلاعاتی ایران باید روز به روز افزایش یابد.

این مرجع تقلید یادآور شد: شعار مبارزه با تروریسم آمریکا و کشورهای دیگر در افغانستان، پاکستان و یمن دروغی بیش نیست و این کشورها خودشان تروریست واقعی هستند.

کد خبر 102294

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز