همشهری آنلاین: دور دهم رقابت‌های فینال قهرمانی ورزش شطرنج مردان ایران با پیروزی و درخشش قائم‌مقامی پیگیری شد.

به گزارش ایسنا؛ در دور ما قبل پایانی این بازی‌ها که شنبه شب (22 اسفند) در محل فدراسیون شطرنج پیگیری شد، احسان قائم مقامی، استاد بزرگ بین‌المللی کشورمان با پیروزی برابر سیدحامد موسویان از گیلان و کسب مجموع ‌٨ امتیاز با اقتدار پیش از پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی را بار دیگر به نام خود به ثبت رساند.

در دیگر دیدارها محسن شعرباف، استاد فیده شطرنج مقابل امیررضا پوررمضانعلی تن به شکست داد و ‌٥/٥ امتیازی باقی ماند و پویا ایدنی با پیروزی برابر اصغر گلی زاده ‌١٥ امتیازی شد.

رقابت تماشایی شجاعت قانع، استاد بزرگ شطرنج مقابل مرتضی عسگری و نیما حسین‌زاده برابر پویا درینی با نتیجه مساوی پایان یافت.

دور دوازدهم مسابقات فینال قهرمانی ورزش شطرنج بانوان کشورمان با پیروزی و قهرمانی صدرنشین بازی‌ها ادامه یافت.

در این دور که شنبه شب در فدراسیون شطرنج برگزار شد، غزل حکیمی فرد، بازیکن شگفتی‌ساز این دوره با مهره سفید موفق شد استاد بین‌المللی شطرنج بانوان، شایسته قادرپور را شکست داده و با کسب ‌٩ و 5 صدم امتیاز با اقتدار پیش از پایان بازی ها عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

آتوسا پورکاشیان، استاد بزرگ شطرنج بانوان، هانیه فلجی را شکست داد و با کسب ‌٨ امتیاز همچنان رده دوم را در اختیار دارد. در دیگر دیدارها سارا سادات خادم مقابل زهرا آزادواری پیروز و ‌٧ امتیازی شد.

هما علوی نیز تارا رحیمی را شکست داد و دیدار گلنار جعفری و مهرنوش زوار موسوی با نتیجه مساوی پایان یافت تا موسوی نیز ‌٧ امتیازی شود.

کد خبر 103414

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز