همشهری آنلاین: مورینیو در بازگشت به لندن، با اینتر بر چلسی غلبه کرد.

پس از آرسنال، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و لیون، دو تیم اینتر میلان و زسکا مسکو نیز به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

بعد از بازگشت دیوید بکهام در هفته گذشته به اولدترافورد، این هفته نیز نمایش مشابهی در استمفوردبریج وجود داشت،‌ بازگشت خوزه مورینیو، سرمربی فعلی اینتر میلان ایتالیا به تیم سابقش، چلسی لندن. قلب این مربی پرتغالی همواره در گرو تیم آبی است که آنها را در سال‌های 2005 و 2006 به قهرمانی لیگ برتر انگلیس رساند. و این بازی هم خاطره خوشی را برای وی رقم زد. پس از برد 2 بر 1 در ورزشگاه سن سیروی میلان، این بار اینتری‌ها میهمان آبی‌های لندن بودند.

چلسی برای اولین بار بعد از 22 فوریه 2006 و 21 بازی خانگی بدون باخت، شکستی را در لیگ قهرمانان در مقابل تماشاگران خودی تجربه کرد. این بازی با نتیجه 1 بر 0 به سود اینتر به پایان رسید تا رویای لندنی‌ها برای قهرمانی در این جام نقش بر آب شود.

مسکو برای اولین بار در یک چهارم نهایی

سویا نیز شانس بزرگی را برای این که برای بار اول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کند، از دست داد. برعکس این تیم اسپانیایی، تیم زسکا مسکو از اندک موقعیت‌هایش به خوبی استفاده کرد. این بازی در نیمه اول 1 بر 1 تمام شد، همان نتیجه بازی رفت در مسکو. اما در دقیقه 55 بازی تیم روسی آب سرد را روی سر سویا ریخت و با دومین گل، نتیجه را به سود خود به پایان برد.

سویا که در سال‌های 2006 و 2007 قهرمان جام یوفا شده بود، نتوانست از سد دیوار دفاعی زسکا عبور کند و بدین ترتیب تیم روسی برای اولین بار به جمع هشت تیم برتر اروپا راه یافت.

کد خبر 103640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز