یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۰
۰ نفر

کارلو آنچلوتی، سرمربی چلسی معتقد است که تیمش پس از پیروزی 2 بر یک در زمین منچستریونایتد در موقعیت خوبی برای قهرمانی قرار گرفته.

چلسی در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر نسبت به یونایتد و آرسنال به‌ترتیب 3 و 2 امتیاز برتری دارد. با وجود این، مربی ایتالیایی معتقد است که کار هنوز تمام نشده.  وی گفت: «ما حالا شانس بیشتری داریم،  ولی هنوز چیزی قطعی نشده. باید تمرکز و ساختارمان را حفظ کنیم. ولی خیلی خوشحالیم که اینجا برنده شدیم. این برای اعتماد‌به‌نفس‌مان خیلی مهم است.»

منچستر پس از این شکست کار سختی برای کسب چهارمین قهرمانی متوالی‌اش دارد. این هفتمین شکست یونایتد در لیگ بود و تا به حال هیچ تیمی با این تعداد شکست نتوانسته قهرمان شود.

فرگوسن که تیمش دومین شکست را در 4 روز تجربه می‌کرد،  قضاوت مایک دین، داور بازی را زیر سؤال برد. او درباره گل دروگبا که در شرایط آفساید زده شد، گفت: نمی‌توانم درک کنم؛ چون کمک داور درست روبه‌روی این صحنه بود.

برای بازی با چنین حساسیتی،  واقعا به داوران با کیفیتی نیاز دارید و امروز این طور نبود. نمایش آنها واقعا ضعیف بود. فرگوسن هم اعتراف کرد که حالا چلسی مدعی اول قهرمانی است: «با 5 بازی باقیمانده، آنها 2 امتیاز و 4 گل از ما جلو ترند. تردیدی نیست که حالا چلسی مدعی است.»

یکی از دلایل نمایش ضعیف یونایتد در این بازی،  خستگی بازیکنان این تیم به خاطر حضور در لیگ قهرمانان بود، درحالی‌که بازیکنان چلسی یک هفته برای استراحت فرصت داشتند. فرگوسن هم این موضوع را تایید کرد و گفت: در نیمه اول خیلی سنگین بودیم، خیلی طول کشید تا راه بیفتیم و چلسی خیلی بهتر بود. در نیمه دوم خوب بودیم و بدشانس بودیم که نتوانستیم امتیاز بگیریم. 

آرسنال هم که به زحمت و با گل دقیقه94بنتنر مقابل ولورهمپتون به پیروزی رسید، همچنان در کورس قهرمانی باقی ماند. ونگر با توجه به بازی فردا شب تیمش در نیوکمپ به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش از جمله نصری، بنتنر و کلیشی استراحت داده بود ولی مجبور شد 2 نفر اول را به زمین بفرستد.

ونگر پس از بازی گفت: این پیروزی ما را در کورس قهرمانی نگه می‌دارد. لازم بود که بازی بارسا را فراموش کنیم و روی همین بازی تمرکز کنیم و این آسان نبود. ما کمی خسته بودیم،  ولی به تلاش مان ادامه دادیم و به بردی رسیدیم که شایسته‌اش بودیم.

در رقابت میلی متری برای عنوان چهارمی هم منچسترسیتی با پیروزی پر‌گل 6 بر یک در خانه برنلی 59 امتیازی شد و جای تاتنهام را در رتبه چهارم گرفت. تاتنهام نیز با شکست غیرمنتظره 3 بر یک در زمین ساندرلند با 58 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد. آستون‌ویلا هم با پیروزی یک بر صفر در زمین بولتون با 54 امتیاز در رده هفتم ایستاد.

کد خبر 104290

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز