همشهری آنلاین: هفته نهم و آخرین هفته از دور رفت بیست و دومین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با برتری تیم‌های اصفهانی و حفظ صدرنشینی تیم فولاد سپاهان پیگیری شد.

به گزارش مهر، دوشنبه شب (23 فروردین) در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور در بخش مردان پنج دیدار در چارچوب هفته نهم و آخرین هفته از دور رفت این دیدارها در شهرهای کرمان، یزد، کازرون و ارومیه برگزار شد که در نهایت باز هم تیم‌های اصفهانی با برتری بر حریفان صدرنشینی را برای خود حفظ کردند.

در این هفته از رقابت‌ها هر دو نماینده اصفهان بر میزبانان خود به پیروزی رسیدند تا همچنان در صدر جدول رده‌بندی لیگ باقی بمانند.

 اما در حساس‌ترین دیدار این هفته تیم دانشگاه آزاد اسلامی به مصاف تیم پتروشیمی کازرون رفت اما با قبول شکست برابر این تیم باز هم در رده نهم ایستاد تا در صورت عدم موفقیت در رقابت‌های دور برگشت به سقوط بیاندیشد. تیم دانشگاه آزاد اسلامی در شرایطی به چنین نتایجی در این دوره لیگ دست یافته که عنوان سومی لیگ برتر هندبال را در کارنامه حضور چندین ساله خود دارد.

اما در دیگر بازی مهم این هفته تیم شهرداری زرند کرمان با مغلوب شدن برابر تیم فولاد مبارکه سپاهان، قهرمان لیگ برتر هندبال و به دنبال برتری مس کرمان برابر نماینده اراک دو پله در رده بندی سقوط کرد.

نتایج این هفته از رقابت‌ها بدین ترتیب است:

* شهرداری زرند کرمان 25- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 35
* ذوب آهن اصفهان 33- سنگ آهن بافق یزد 19
* پتروشیمی کازرون 26- دانشگاه آزاد اسلامی 25
* دانشگاه صنعتی ارومیه 25- شهرداری سبزوار 27
* مس کرمان 25- هپکو اراک 24

با پایان یافتن دور رفت رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور، هفته اول از دور برگشت (هفته دهم لیگ) بدون تعطیلی از هفته آینده پیگیری می‌شود. در پایان این مرحله از لیگ، رده‌بندی تیم‌ها بدین ترتیب اعلام شد:

1- فولاد مبارکه سپاهان اصفهان 18 امتیاز
2- ذوب آهن اصفهان 16 امتیاز
3- مس کرمان 14 امتیاز
4- هپکو اراک 9 امتیاز و -15
5- شهرداری زرند کرمان 9 امتیاز و -21
6- سنگ آهن بافق یزد 8 امتیاز
7- شهرداری سبزوار 7 امتیاز
8- پتروشیمی کازرون 5 امتیاز
9- دانشگاه آزاد اسلامی 3 امتیاز
10- دانشگاه صنعتی ارومیه 1 امتیاز

کد خبر 104980

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز