شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۶
۰ نفر

محمود مولایی: به فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ نهم، برنامه اغلب باشگاه‌ها برای جذب بازیکنان مد نظر شروع شده است.

در حالی که فصل نقل و انتقالات بعد از پایان لیگ شروع می‌شود برخی تیم‌ها اما با برنامه مربیان خود روبه‌رو شده و برخی مسئولان باشگاه‌ها نیز خود برای جذب بهترین‌های لیگ دست به کار شده‌اند. در عین حال، لژیونرهایی هستند که تمایل دارند به لیگ برتر برگردند؛ مثل اتفاقی که برای مهدی مهدوی‌کیا افتاد و در اواسط فصل با استیل آذین قرارداد بست. اما چهره‌های خبرساز لیگ نهم  در فصل نقل و انتقالات چه تصمیمی خواهند گرفت؟

وحید هاشیمان؛ شاید بازگشت

بعد از سقوط بوخوم از بوندس لیگا به دسته پایین تر، گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت هاشیمان به لیگ ایران شروع شد. گفته می‌شود او که در مصاحبه‌ای تمایل خود را به بازگشت نشان داده، با پیشنهادهایی از سوی دو باشگاه تهرانی روبه‌رو شده است. البته هاشمیان بعد از تغییر سرمربی بوخوم وضعیت بهتری در این تیم پیدا کرد. زیرا داریوژ وژ، سرمربی فعلی بوخوم قبلا در همین تیم همبازی هاشمیان بوده و ممکن است نظر مهاجم ایرانی تغییر کرده و یک فصل دیگر در آلمان بازی کند؛ حتی اگر در بوندس‌لیگا حضور نداشته باشد.

زنیدپور؛ فکر رفتن

نمایش قابل‌قبول میلاد زنیدپور در لیگ نهم تا جایی پیش رفت که به تیم ملی دعوت شد. بازیکن راه‌آهن مورد توجه یک تیم تهرانی است.

علی کریمی؛ گالکسی

باشگاه پرسپولیس در طول فصل بارها به علی کریمی پیشنهاد داد که به تیم سابقش بازگردد. گفته می‌شد در پایان فصل این اتفاق رخ می‌دهد، اما با برکناری کرانچار و حضور علی دایی در کادرفنی پرسپولیس احتمال بازگشت کریمی به این باشگاه هم به حداقل رسیده است. به‌خصوص حالا که این بازیکن با پیشنهاد گالکسی آمریکا روبه‌رو شده و احتمال دارد فصل آینده در لیگ این کشور بازی کند. قرارداد کریمی در پایان فصل تمام می‌شود و البته اگر قرارداد هم داشت، باز هم می‌توانست از استیل آذین جدا شود. همانطور که مالک این باشگاه گفته است: «همه چیز دست خود کریمی است و خودش باید تصمیم بگیرد.» این احتمال هم هست که یک فصل دیگر در استیل آذین بماند.

برهانی؛ قرار جدایی

در لــیــگ هــشتـم آقای‌گل  شد و در لیگ نهم دوباره به یک مهاجم گل نزن تبدیل شد. بازیکنی که رابطه خوبی با مرفاوی و حتی مدیرعامل باشگاه ندارد و اگر مرفاوی فصل بعد هم در این تیم مربیگری کند، برهانی از استقلال جدا می‌شود.

هوار محمد؛ در برزخ

علی دایی ،سرمربی پرسپولیس معتقد بود که این بازیکن نمایش قابل‌قبولی در ترکیب تیمش دارد و به مسئولان باشگاه پیشنهاد کرده بود که محمد را برای فصل بعد هم نگه دارند. اما بی‌نظمی‌های این بازیکن دایی را دلسرد کرده و حالا تنها حبیب کاشانی تمایل به حضور هوار محمد در ترکیب فصل آینده پرسپولیس دارد.

عماد رضا؛ ناراضی

این بازیکن عراقی به‌دلیل اختلاف با امیر قلعه نویی تمایلی به ادامه بازی در سپاهان ندارد. گفته می‌شود یکی از تیم‌های پایتخت به عماد رضا پیشنهاد بازی داده و این بازیکن هم تلویحا پذیرفته است.

خلعتبری؛ در راه تهران

یکی از بهترین‌ها این فصل ذوب آهن به یکی از همبازیانش خبر از مذاکره با یک تیم تهرانی را داده و گفته است که دوست دارم فصل بعد در این تیم بازی کنم.یک بازی دیگر به پایان قرارداد او با ذوب آهن باقی مانده است.

میداوودی؛ میل رفتن

حالا که استقلال اهواز به لیگ دسته اول سقوط کرده، قرارداد میلاد میداوودی هم به پایان رسیده است. طوری که حالا بازیکن آزاد است و جالب اینکه گفته دوست دارد در اروپا بازی کند. البته از آنجا هنوز هیچ پیشنهادی به او نرسیده است و گفته می‌شود دو باشگاه بزرگ پایتخت به‌دنبال جذب او هستند.

عقیلی؛ بازگشت به تهران

همه خبرهای پشت پرده خبر از اختلاف قلعه نویی و هادی عقیلی می‌دهد. در ظاهر اما سرمربی سپاهان خواهان تمدید قرارداد عقیلی است و مدافع سپاهان هم اختلاف با سرمربی تیمش را تکذب می‌کند. اما احتمال حضور او در یک تیم دیگر وجود دارد. به خصوص اینکه عقیلی متولد تهران است.

طالب لو؛ خسته از نیمکت

از نیمکت نشینی ناراضی  است و می‌خواهد بازی کند. برای همین نمی‌تواند وضعیت فعلی استقلال را تحمل کند و حالا که قراردادش رو به پایان است، گفته می‌شود مسئولان یک باشگاه  متمول چند دفعه‌ای با موبایل این بازیکن تماس گرفته‌اند. در عین حال طالب لو تصمیم قطعی برای جدایی از استقلال نگرفته است.

جانواریو؛ دوراهی

یکی از بهترین‌های استقلال در لیگ نهم است. این بازیکن بعد از پایان لیگ بازیکن آزاد است و می‌تواند از استقلال جدا شود. این باشگاه قصد دارد جان واریو را حفظ کند، ولی گفته می‌شود او با پیشنهاد خوبی از لیگ امارات و همچنین از  یک تیم مدعی شهرستانی روبه‌رو شده و بی‌تمایل نیست که فصل بعد در خارج از تهران  بازی کند،‌بویژه اینکه در این فصل با استقلال مشکل‌ مالی داشت.
کد خبر 107442

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز