فرمانده نیروی انتظامی گفت: اینکه ماموران پلیس خودروی افراد را در کنار خیابان نگه‌دارند و نسبت آنها را بپرسند به جوک بیشتر شبیه است

سردار احمدی‌مقدم روز دوشنبه در حاشیه نخستین همایش هم‌اندیشی مبارزه با مواد‌مخدر و پول‌شویی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی، دیده شده که ماموران پلیس نسبت افراد را در داخل خودروها جویا می‌شوند با اشاره به اینکه من از این موضوع اطلاعی ندارم، اظهار کرد: چنین دستوری نداده‌ایم و پلیس مسئول تفحص «نسبت» افراد نیست اما اگر افرادی به دلایلی دستگیر شدند اینگونه نیست که پلیس از موضوع رابطه نامشروع آنها بگذرد.

وی خاطرنشان کرد: اما این موضوع که پلیس خودرو را در کنار خیابان نگه دارد و نسبت افراد را بپرسد به جوک بیشتر شبیه است. وی افزود: طرح امنیت اجتماعی در تمام نقاط کشور با توجه به موضوعات هر استانی در حال انجام است.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه توصیه پلیس به مردم در رابطه با طرح امنیت اجتماعی چیست، گفت: پلیس توصیه می‌کند که مردم قوانین را در این رابطه رعایت کنند و تلاشمان این است که برخورد انتظامی آخرین گام در طرح امنیت اجتماعی باشد یعنی تلاش می‌کنیم که برخورد انتظامی صورت نگیرد و اگر این برخورد انجام شد به نرم‌ترین شکل و به‌صورت ارشادی باشد. در گذشته هم به شکل خشن برخوردی نداشتیم و در آینده هم نخواهیم داشت.

کد خبر 108709

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز